  • 11. Data: 2010-06-10 10:29:34
    Temat: Re: I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Papkin pisze:
    >  > Zaraz napisza ze jestes donosiciel :P
    >
    > nikt normalny tak nie napisze, chyba że jakiś człowiek żyjący starym
    > systemem. Ale chyba tutaj takich nie ma :)
    >
    > --
    > krzysiek82
    To tu większość nienormalnych pisze. Jak sobie zrobiłem jaja że mam kamerkę w
    samochodzie i będę informował stosowną służbę o zarejestrowanych wykroczeniach.
    To zrobiliście ze mnie ch.. na kaczych łapach.

  • 12. Data: 2010-06-10 10:40:04
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    kogutek pisze:
    > To tu większość nienormalnych pisze. Jak sobie zrobiłem jaja że mam kamerkę w
    > samochodzie i będę informował stosowną służbę o zarejestrowanych wykroczeniach.
    > To zrobiliście ze mnie ch.. na kaczych łapach.

    No cóż może i jacyś się trafiają, nie przejmuj się tym :)

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2010-06-10 10:43:21
    Od: Kudłaty Konservateesta <n...@p...com.pl>

    W dniu 2010-06-10 09:43, WS pisze:
    > PS. jakos nic nie poradze, ze np nahttp://www.test-wyborczy.pl
    > wychodzi mi zgodnosc poglodow z JKM... tylko co z niego q..wa za
    > polityk...:(

    Marek Jurek 81,33%

    --
    Kudłaty Konservateesta
    n...@p...com.pl

  • 14. Data: 2010-06-10 10:49:57
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Kudłaty Konservateesta wrote:

    > Marek Jurek 81,33%

    Mi Korwin 59%, na 2 miejscu Komorowski. Zagłosuję na Komorrę, bo Mikke może ma
    ciekawe poglądy, ale politykiem jest żadnym.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 15. Data: 2010-06-10 11:07:36
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 10.06.2010 Katanka <k...@i...pl> napisał/a:
    > Mi Korwin 59%, na 2 miejscu Komorowski. Zagłosuję na Komorrę, bo Mikke może ma
    > ciekawe poglądy, ale politykiem jest żadnym.

    A ja na Korwina, na mniejsze ZŁO będzie czas w 2 turze.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 16. Data: 2010-06-10 11:12:28
    Od: maciej debski <m...@b...pl>

    On Jun 10, 8:42 am, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Dokładnie. Może to niezbyt popularny pogląd, ale uważam że
    > leczenie ludzi, którzy na własne życzenie niszczą sobie
    > zdrowie (tytoń, wóda itp) jest lekko nie fair w stosunku do
    > reszty, bo z pieniędzy ogółu. Takim absurdem jest np. renta
    > z powodu marskości wątroby. K...., ktoś kirzył połowę życia,
    > siłą rzeczy musiał być pracownikiem mniej wydajnym, a potem
    > dostaje rentę z naszej kasy, jako nagrodę za wytrwałe
    > chlanie :-)

    mogloby sie wydawac ze masz racje, ale niestety leczenie ludzi
    prowadzacych "zdrowy" tryb zycia ksztuje budzet panstwa wiecej niz
    nalogowcow, przede wszystkim dlatego ze zyja zdecydowanie dluzej i
    dozywaja wieku w ktorym choruja na przewlekle choroby ktorych leczenie
    jest kosztowne. dodatkowo,
    tak jak ktos tu juz wspomnial, wieksza czesc ceny wszystkich legalnych
    uzywek to podatki, pewnie moznaby policzyc latwo jak bardzo wspiera
    budzet panstwa alkoholik ktory tankuje przez 20 lat...

    mac

  • 17. Data: 2010-06-10 11:16:22
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    kakmar wrote:

    > A ja na Korwina, na mniejsze ZŁO będzie czas w 2 turze.

    Albo tak też mozna i chyba tak zrobię. Na Korwinka za to, że ma odwagę mówic to
    czego inni nie, a w drugiej turze na Komorrę wybierając mniejsze zło, bo Kaczor
    może znowu do władzy dojść.

  • 18. Data: 2010-06-10 11:23:50
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-10 10:49, Katanka pisze:

    > Mi Korwin 59%, na 2 miejscu Komorowski. Zagłosuję na Komorrę, bo Mikke
    > może ma ciekawe poglądy, ale politykiem jest żadnym.

    Jak chcesz sprawdzić jak jego pomysły się sprawdzają w praktyce,
    proponuje jakiś kraj w afryce środkowej:) Nie ma administracji,
    szkolnictwa, podatków, systemu emerytalnego, ale za to każdy ma lub może
    mieć broń. 100% Mikkelandia:)

    A.

  • 19. Data: 2010-06-10 11:28:37
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-10 11:16, Katanka pisze:

    > Albo tak też mozna i chyba tak zrobię. Na Korwinka za to, że ma odwagę
    > mówic to czego inni nie, a w drugiej turze na Komorrę wybierając
    > mniejsze zło, bo Kaczor może znowu do władzy dojść.

    A na czym ta odwaga polega? Na głoszeniu dziwacznych teorii na kanale
    youtube? Takich w internecie to na pęczki. Widziałeś gdzieś jakąś
    poważną rozmowę Korwina z kimś kto faktycznie zna się na finansach? Bo
    ja nie a sporo szukałem. Niestety do tego już nie ma odwagi, bo wie, że
    kompletnie by się skompromitował, zamiast tego mamy rozmowy z
    Biedroniami o homosiach i tego typu "merytoryczne" występu. Taki zabawny
    klaun i tyle.

    A.

  • 20. Data: 2010-06-10 11:30:37
    Temat: Re: [OT] I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 10-06-2010 o 10:49:57 Katanka <k...@i...pl> napisał(a):

    > Zagłosuję na Komorrę, bo Mikke może ma ciekawe poglądy, ale politykiem
    > jest żadnym.

    "Może ma fajne poglądy, może mądrze mówi ale w marketingu mu kiepsko
    idzie" Jasne, najlepiej zagłosuj na tego, który marketing polityczny ma
    opanowany do perfekcji. W ten sposób masz największą szansę, że
    zagłosujesz na tego który wygra. Tylko czy o to chodzi? Czy chodzi o to,
    żeby zagłosować na tego który wygra, czy żeby wygrał ten którego się
    popiera?
    I nie, nie w tym rzecz, że Korwin, że Komorowski... Rzecz w tym, że to
    błędne koło. Po to są dwie tury wyborów prezydenckich, żeby nie trzeba
    było już w pierwszej turze głosować "na mniejsze zło"! (ewentualnie miało
    by to sens gdyby tym mniejszym złem był trzeci w sondażach a dwaj pierwsi
    byli większym złem)

    --
    SW3
    ----