  • 121. Data: 2010-06-11 12:22:25
    Temat: Re: Odp: I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 11 czerwiec (piątek), gdy o godzinie 10:38 *Sylwester Łazar* w pocie
    czoła naskrobał(a):

    > Dobrze, że "władza" jest teraz przyjacielem narodu, a poza zamianą dwóch
    > pierwszych liter na wszelkich milicyjnych tablicach,
    > zakupie za nasze pieniądze samochodów lepszych niz sami jeździmy, to na
    > dodatek całe 200 tys. etatowych i nieetatowych MI,
    > zostało wymienionych w 1989 r. na PO i że żaden już nie bierze :-)
    wystarczy, że obecna władza nie została siłą wprowadzoną przez sąsiednie
    "mocarstwo".

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-06-11 12:18:52

  • 122. Data: 2010-06-11 12:30:14
    Temat: Re: I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-06-11 11:48, kamil wrote:

    > 2008r: 19mln samochodow, 49tys wypadkow, 5,437 zabitych
    > 1985: 7.1mln samochodow, 36 tys wypadkow, 4,688 zabitych

    2030r: 40mln samochodow, 500 wypadkow, 2 zabitych.
    I post na grupie:
    Temat:
    Znow kawalek swiata zostal uporzadkowany
    Tresc:
    Siedzialem sobie w samochodzie i zauwazylem, ze gosc obok mnie,
    samodzielnie prowadzil pojazd, wiec musial miec obejscie elektroniki.
    Oczywiscie zglosilem i po 5 minutach zostal aresztowany. Na szczescie
    nie zdazyl nikogo zabic. Mysle, ze 5 lat odsiadki, za ten haniebny czyn
    nauczy go rozumu.

  • 123. Data: 2010-06-11 12:40:58
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał
    [...]
    > Do czasu przyjazdu pogotowia dziadek ją reanimował. Jak przyjechało
    > pogotowie to
    > dziadek dostał od wysiłku zawału i odwieźli go do szpitala. Ci co się
    > przyglądali reanimacji i nie pomogli starszemu człowiekowi to mówili.
    > Lepiej Ci.
    Sluchaj no Pan!
    Dziadek dostal zawalu z wrazenia, reainmacja to rzecz wtorna i zapewniam
    Pana ze ow dziadek nie dopuscilby nikogo innego do reanimowania
    wlasnej wnuczki - gdyby cos jej sie stalo mialby do konca zycia wyrzuty
    sumienia.
    Prosze nie manipulowac informacjami i zaczac uzywac glowy.

    EOT.

  • 124. Data: 2010-06-11 12:44:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kogutek" <k...@v...pl> wrote in message

    > Jeden statystkyk utopił się w jeziorze o średniej głębokości 2mm. Dane
    > które
    > podałeś mówią o tym ile osób przeniosło się do krainy w której wszyscy
    > mają
    > miejsca parkingowe i paliwo jest gratis. Po dokładnej interpretacji może
    > się na
    > przykład okazać że takich czystych wypadków w których zginęli ludzie w
    > 2008 było
    > trzy razy więcej niż w 85.

    Nikt nie broni Tobie zinterpretowac, ale jesli twierdzisz ze dzieciaki
    skaczace po tylnej kanapie bez pasow sa tam bezpieczne, to ja juz nic nie
    bede mowic.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 125. Data: 2010-06-11 16:17:00
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > mnie w pewnym momencie wyprzedził, samochody cały czas mnie wyprzedzały.
    Też
    > powinienem dzwonić na policję, bateria by mi się rozładowała w godzinę. Ty
    > dzwonisz w takich sytuacji na policję. Oczywiście że nie dzwonisz, bo
    najpierw
    Kolego Szanowny!
    Dzwonienie na policję to ostatnie co by mi przyszło do głowy,
    w przypadku, gdy Matka wzięła dziecko na kolana i pojechała parę kilometrów.
    Ja po prostu nie rozumiem takich co dzwonią jak ten co "makaron nawija na
    uszy"
    i stworzył ten wątek, a potem wraca do domu i studiuje taryfikator.
    Jak znajdzie, że tylko 200 zł mandatu za wożenie dziecka na kolanach, to
    mówi: "szkoda".
    Jakby się dowiedział, że licjant okazał się człowiekiem, to pewnie "szlag"
    by go trafił,
    że całe jego "ratowanie" poszło na marne.
    S.

  • 126. Data: 2010-06-11 16:20:53
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Użytkownik mleko <m...@m...ml> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:hut37r$an2$...@n...onet.pl...

> [...]
    > Oczywiscie zglosilem i po 5 minutach zostal aresztowany. Na szczescie
    > nie zdazyl nikogo zabic. Mysle, ze 5 lat odsiadki, za ten haniebny czyn

    I o to chodzi ! :-)
    Jest jednak trochę ludzi, którzy mają coś pod sufitem i potrafią w dwóch
    zdaniach,
    w dodatku na wesoło
    podsumować temat.
    Dzięki.
    S.

  • 127. Data: 2010-06-11 20:41:27
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 10 Jun 2010 22:42:34 +0000 (UTC), kakmar
    <k...@g...com> wrote:

    > Obejrzałem, tak, to właśnie przykład posługiwania się uproszeniami w
    > przekazie. Z drugiej strony mamy właśnie zapewnienia o powszechnym
    > dostępie do darmowej służby (heh) zdrowia, (korzystasz? Bo znam tylko ze
    > słyszenia)

    Zdarzało mi się, byłem zadowolony. Przy czym była to przychodnia
    wojskowa, więc też to trochę inaczej działało. Od pewnego czasu
    nie korzystam, bo firma zapewnia mi pakiet usług medycznych. I
    jestem zadowolony, ale tylko dzięki temu, że zawsze umawiam się
    do jednego z dwóch wybranych przeze mnie lekarzy -- całą resztę
    omijam wielkim łukiem, bo jak idę do lekarza, to nie po to, żeby
    wziąć L4, a leczyć się u znachora.

    > Z jednej strony nie da się niby uwolnić usług medycznych, bo na rynku
    > wygrają szamani (czy na pewno?).

    Istnieje niebezpieczeństwo, że to wszystko pójdzie w stronę
    modelu US&A: ubezpieczalnia będzie kasowała od Ciebie składki, a
    jak przyjdzie co do tego, to będą się zasłaniać ,,preexisting
    conditions'' i najwyżej będą liczyć na ugodę, jeśli będziesz
    miał zdrowie, żeby się z nimi sadzić.

    > Z drugiej nie wszyscy są idiotami i
    > muszą być zawsze trzymani przez państwo za rękę. Bo jak nie to sobie
    > sami zrobią krzywdę. Czy Ty sam potrzebujesz przepisu żeby zapiąć pasy,
    > czy wsadzić dziecko w fotelik?

    Moje zdanie jest takie, że gdyby nie było ZUS-u/NFZ-u i miałbym
    się ubezpieczyć, to bym to zrobił (zwłaszcza gdyby więcej
    zostało w mojej kieszeni). Tylko że jak znam przeciętnych
    Kowalskich (a może bardziej Kiepskich), to oni tego by nie
    zrobili. A za 20-30 lat gotowi byliby się upomnieć o ,,swoje''.
    Wiesz, jak to upominanie mogłoby wyglądać? Górnicy to pikuś :)

    No i jeszcze jedno: powiedzmy że za 100-200-300 PLN/mies mogę
    mieć jakiś konkretny pakiet leczniczy. Ale co będzie, jeśli będę
    potrzebował zabiegu za jakieś pięć zer znaczących?

    r.
    _____________

  • 128. Data: 2010-06-13 07:11:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Jun 2010 11:11:16 +0100, kamil wrote:
    >Nie wiem, czy az tak daleko przekazy ustne siegaja. ;)

    >Przy byle stluczce w miescie dzieciak wylatywal przed maske glowa do przodu,

    Niby tak, ale tej stluczki nie bylo.

    >do tego brak pasow i stefy zgnotu w maluchach 'od zderzaka do silnika' tez
    >pewnie swoje wykosily..

    A maluch sie w praktyce okazywal dosc bezpieczny.

    Wezmy taka Austrie przez ostatnich 10 lat - tez im ubylo 30% fiar.
    A wypadkow jakies 10%. Lepsze samochody ? Czy lepsze drogi ?

    Bo jesli chodzi o moje odczucia odnosnie kraju - z przybycia
    samochodow to glownie predkosc spadla. Teraz czesciej jade 70 w
    sznureczku bo nie mam innego wyjscia. Znikli piesi z drog
    zamiejscowych, znikly nieoswietlone furmanki, prrzybylo troche
    autostrad, obwodnic ..

    J.