    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
    Date: Thu, 10 Oct 2013 20:41:45 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Strasz czy ITD ?

    Straz

    > Bo ITD ... ustawowo zapisane ze powyzej 10 wysylaja.

    > Polecam, ale ... przeciez przed kazdym FR tablica, zleckewazyles, to i
    > yanosika zlekcewazysz :-)

    Nie widziałem tablicy bo jakbym widział to bym pewnie zwolnił.
    Chociaz nie wiem czy do 50...

    > nie przekraczac wiecej niz 10, czy zapooznac sie ze stronami anacrona?
    >:-)

    yanosik, anacron swoją droga.
    Na poczatek napisze im o błędzie pomiarowym.

    W sumie chciałem wypróbować sposób kolejkowy (jemu powierzyłem, a ja jemu
    powierzyłem, a ja jemu) i sprawdzic kiedy im sie znudzi ale to może kiedyś
    indziej albo w późniejszym czasie jak sie uprą.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,