  • 121. Data: 2012-04-22 01:04:25
    Temat: Re: I jak tu nie nazywać ich "dawcami"?
    Od: to <t...@i...pl>

    begin KRZYZAK

    > To chyba ma jaqkis zwiazek z opcja polityczna. O ile sie nie myle to
    > glosowales na partie, ktorej czlonek jezdzil pod prad na autostradzie...

    Kszyszak, a może Ty nic nie palisz, tylko zajadasz grzybki? To by mogło
    tłumaczyć, dlaczego dyskutujesz sam ze sobą...

  • 122. Data: 2012-04-22 01:18:33
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia 21 Apr 2012 23:04:25 GMT, to napisał(a):

    > Kszyszak, a może Ty nic nie palisz, tylko zajadasz grzybki? To by mogło
    > tłumaczyć, dlaczego dyskutujesz sam ze sobą...

    Jak chcesz podyskutowac o uzywkach, to udaj sie na odpowiednia grupe.
    W tym (zreszta Twoimm) watku mozesz wyjasnic, dlaczego zawracanie pod prad
    uwazasz za prawidlowy manewr.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 123. Data: 2012-04-22 02:25:51
    Od: to <t...@i...pl>

    begin KRZYZAK

    > Jak chcesz podyskutowac o uzywkach, to udaj sie na odpowiednia grupe. W
    > tym (zreszta Twoimm) watku mozesz wyjasnic, dlaczego zawracanie pod prad
    > uwazasz za prawidlowy manewr.

    Kszyszaczku, idź już spać, bo zaczynasz wypowiadać się coraz bardziej
    bełkotliwie. A jutro zrób sobie dla odmiany dzień trzeźwości. :>

  • 124. Data: 2012-04-22 02:34:04
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@d...las>

    Użytkownik - KRZYZAK napisał::

    > Juz wiesz, ze musisz oddac prawko?

    Ponieważ, dlatego, że?
    --
    Najdziwniejsze życie jakie kiedykolwiek znałem
    [pl.pregierz] !delete from Ghost

  • 125. Data: 2012-04-22 10:16:06
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia 22 Apr 2012 00:25:51 GMT, to napisał(a):

    > Kszyszaczku, idź już spać, bo zaczynasz wypowiadać się coraz bardziej
    > bełkotliwie. A jutro zrób sobie dla odmiany dzień trzeźwości. :>

    Odpowiesz na pytanie dlaczego zawracanie pod prad
    uwazasz za prawidlowy manewr?
    Czy juz podkuliles ogonek i uciekasz w podskokach, lamerze?
    Mam nadzieje, ze nie poruszasz sie po drogach publicznych czyms wiekszym
    niz hulajnoga.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 126. Data: 2012-04-23 05:44:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > Filmik mówi sam za siebie:
    > http://www.sadistic.pl/postanowil-zawrocic-vt113007.
    htm

    warto jeszcze raz na spokojnie obejżeć ten filmik

    samochód jedzie dość wolno lewym pasem, jedzie wolno i wyraźnie zwalnia,
    jeśli motocyklista jechał z tyłu lewym pasem to najprawdopodobniej miał
    zamiar go wyprzedzać po lewej a widząc z daleka co sie dzieje powinien
    zwolnić i zjechac na prawy pas, motor jechal znacznei szybciej niż samochód
    wjechał w kadr.

    Ponadto nie zabardzo widać aby motor zaczął hamować.

  • 127. Data: 2012-04-23 09:39:40
    Temat: Re: I jak tu nie nazywa? ich "dawcami"?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    KRZYZAK wrote:

    > Ano tak. Myslisz, ze znasz latwy sposob na wyludzanie odszkodowan?
    > Hehe, nie ma tak dobrze. Jak zahamujesz gwaltownie bez uzasadnienia
    > to Ty bedziesz bulil.

    tja drogi kszyszaku....

    masz nieiwleką szansę ale tylko w postęowaniu sądowym. Standardowo
    dostaniesz mandat za niezachowanie odstępu.

  • 128. Data: 2012-04-23 09:40:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    KRZYZAK wrote:

    > Oczywiscie ze bylo. Gdyby nie gwaltowne hamowanie, nie doszloby do
    > wypadku. Koles na motocyklu widzial prawy zjazd i dlatego wybral lewa
    > strone

    tylko ze ten samochód raczej gwałtownie nie hamował, wg filmu jechał dość
    wolno

  • 129. Data: 2012-04-23 09:43:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Shrek wrote:

    > Prwadę mówiąc nie zastanawiałem się nad tym. Tylko piszę, że
    > oczekiwanie, ze w sytuacji podbramkowej uważanie ciągłej to świętość
    > jest dość naiwne.

    normalny kierowca motoru widząc zwalniający samochód na lewym pasie też by
    zaczął zwalniać, ten samochód jedzie lewym pasem od początku nagrania. Dodam
    że jakby sie kto uparł to można dość dokładnie policzyć prędkości i
    samochodu i motocykla.

  • 130. Data: 2012-04-23 09:48:16
    Od: Kajetan Malkontowicz <k...@m...org>

    W dniu 20-04-2012 14:10, JJJK pisze:
    > Czy tylk kamil i Ghost uważają, że to nie działo się przypadkowo?

    Ależ to mimo wszystko działo się przypadkowo. Tzn. kamera nie była tam
    przypadkiem, natomiast scenariusz się zmienił w ostatniej chwili.
    Popatrz sobie na ustawienie "planu" gdy zaczyna filmować. Długa,
    szeroka, dobrze oświetlona prosta droga po horyzont. Kamera była
    ustawiana pod motocyklistę, pewnie miało być filmowane efektowne wheelie
    czy cuś.. no i wyszło "cuś", przypadkiem. Ironia losu.
    Nie sądzę, żeby ktoś postanowił zainscenizować taki wypadek, bo to
    byłaby próba samobójcza.
    Motocyklista zachował się jak idiota, najwyraźniej więcej sprzętu niż
    talentu i przede wszystkim umiejętności. Leciał "pod kamerę" więc
    środkiem, tyle że nie po linii rozdzielającej bo wiadomo że farba
    śliska i przy podnoszeniu koła łatwo przeciągnąć moto na siebie abo
    zaliczyć uślizg koła. Nie wiedzieć czemu nie docierało do niego, że
    nawet w nocy może tu się znaleźć samochód. Błąd po stronie
    motocyklisty. Niestety, chyba tzw. życiowy. Co do kierowcy auta, to nie
    widać znaków wcześniej, może był zakaz zawracania, może nie było. Linia
    ciągła rozdzielająca kierunki ruchy kończyła się właśnie w tym miejscu.

    --
    pozdrowienia
    Kajetan

    http://www.psyniczyje.pl/ - przygarnij, choćby wirtualnie, psa