  • 21. Data: 2016-08-10 13:03:09
    Temat: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-08-10 o 12:50, Miroo pisze:

    > A ty nigdy pierwszy raz autostradą nie jechałeś, bogaczu?

    Roman jeździł autostradami jak jeszcze samochodów nie było ;)

    A.

  • 22. Data: 2016-08-10 13:03:27
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-08-10 o 12:08, Liwiusz pisze:

    > Tak.

    I już kłamiesz bo mi też się spieszy.

  • 23. Data: 2016-08-10 13:04:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-10 o 13:02, nadir pisze:

    > A skąd się wzięło 3000?

    Z postu rozpoczynającego wątek.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2016-08-10 13:16:46
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-08-10 o 13:04, Liwiusz pisze:

    > Z postu rozpoczynającego wątek.

    Ale on sobie z dupy wziął 3000 a Ty to powtarzasz. Nie da się żeby jeden
    kierowca przejechał przez Europę 3000km bez przerw, więc 1,45 godziny
    też jest do dupy.

  • 25. Data: 2016-08-10 13:20:17
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > też im się spieszy, bo co i raz któryś rogatki objeżdza:( Albo setki
    > innych sytuacji na drodze - nie, nie kupuję tego - to tylko tłumaczenie,
    > powód jest jak napisałem - nie chce im się z tempomatu wypiąc i tyle.
    >
    > A tak na poważnie - gdyby to miało takie znaczenie, to każdy miałby
    > kaganiec do maksa wykalibrowany i jechaliby równo.
    >
    > A jak już muszą się wyprzedzać, to co za problem żeby wyprzedzany się na
    > chwilę z tempomatu wypiął i nie mówię już o hamowaniu, ale po prostu
    > "zdjęciu" wirtualnej nogi z gazu, poza maniem wszyskich w dupie?

    Taki sam problem ze zwalnianiem mają niektórzy kierowcy osobówek, gdy
    dogonią wolniejszy pojazd.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---
    Avast.

  • 26. Data: 2016-08-10 13:21:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-10 o 13:03, nadir pisze:

    > I już kłamiesz bo mi też się spieszy.

    To wyjedź wcześniej, 5 minut cię nie zbawi, jeśli już używać takiej
    inwalidzkiej argumentacji :) Poza tym tobie się nie spieszy, aby nie
    przekroczyć czasu jazdy.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2016-08-10 13:22:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-10 o 13:16, nadir pisze:

    > Ale on sobie z dupy wziął 3000 a Ty to powtarzasz.

    No ale wziął, to o tym dyskusja.

    > Nie da się żeby jeden
    > kierowca przejechał przez Europę 3000km bez przerw, więc 1,45 godziny
    > też jest do dupy.

    A kto mówi o bez przerw?

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2016-08-10 13:23:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 10.08.2016 13:20, yabba wrote:

    > Taki sam problem ze zwalnianiem mają niektórzy kierowcy osobówek, gdy
    > dogonią wolniejszy pojazd.

    Co dokładnie masz na myśli? To że jakiś mistrz jedzie 125 dojeżdza
    prawym pasem do jadącego 120 i musi wyprzedzać nie przyspieszając?
    Prawdę mówiąc nie spotkałem się. Jak już ktoś tak jedzie, to zwykle
    lewym pasem cały czas i nie ma problemu, że kogoś dojeżdza, bo jest
    najwolniejszy na lewym;)

    Shrek

  • 29. Data: 2016-08-10 13:33:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 10.08.2016 13:16, nadir wrote:

    > Ale on sobie z dupy wziął 3000 a Ty to powtarzasz. Nie da się żeby jeden
    > kierowca przejechał przez Europę 3000km bez przerw, więc 1,45 godziny
    > też jest do dupy.

    A i nawet wtedy mi wychodzi, że różnica między 90 a 93 to trochę powyżej
    godziny. Konkretnie 90 to 33.33 godziny a 93 to 32,26 godziny (w
    dziesiętnych nie minutach), czyli różnica 1,07h co daje 1h4m20sek;)
    Zakładając, że całą droge jedzie na kagańcu. A przecież nie jedzie, więc
    w praktyce dokładając bramki na autostradzie i jednopasmówki gdzie i tak
    nie wyprzedzi ten zysk wyjdzie mu na poziomie może pół godziny. Jechać
    będzie powiedzmu optymistycznie 40 godzin samej jazdy - czas jazdy
    dziennie to 9 godzin standardowo, więc będzie to robił 4 i pół dnia. 7
    minut dziennie zaoszczędzi. Bardzo optymistycznie przecz biorąc.

    Shrek

  • 30. Data: 2016-08-10 13:48:42
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > nie spotkałem się. Jak już ktoś tak jedzie, to zwykle lewym pasem cały
    > czas i nie ma problemu, że kogoś dojeżdza, bo jest najwolniejszy na

    Jedzie lewym 100/120/140/160 i dojeżdża do kogoś jadącego 90 km/h i się
    bulwersuje, że musi zwolnić. Jakby ta minuta późniejszego dojazdu do celu
    była dla niego zbawienna.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba