-
X-Received: by 10.157.44.69 with SMTP id f63mr1371615otb.2.1471338724037; Tue, 16 Aug
2016 02:12:04 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.44.69 with SMTP id f63mr1371615otb.2.1471338724037; Tue, 16 Aug
2016 02:12:04 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!f6no10343324ith.0!news-out.google.com!d130ni36986ith.0!nnt
p.google.com!f6no10320496ith.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegrou
ps.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 16 Aug 2016 02:12:03 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <noud72$pfa$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=217.115.65.19;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 217.115.65.19
References: <c...@g...com>
<noeqvh$u4l$2@node2.news.atman.pl> <noerfo$3a7$1@node1.news.atman.pl>
<57ab09be$0$12556$65785112@news.neostrada.pl>
<nof1nt$9us$1@node1.news.atman.pl>
<57ab0d1e$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<nof2pr$b2q$2@node1.news.atman.pl>
<57ab1aa2$0$12543$65785112@news.neostrada.pl>
<nof6mo$f6i$1@node1.news.atman.pl> <nof7pu$g0s$2@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<noff9l$oge$1@node1.news.atman.pl>
<1mj85a4o9i9i0$.1sfr0zz1hu46d.dlg@40tude.net>
<noh053$1mk$1@node2.news.atman.pl>
<swkbw9yfgh9f$.1v7u0dmf6aot9$.dlg@40tude.net>
<nohs1p$tnu$1@node2.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<nok63q$j7n$1@node1.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<noub2n$num$1@node2.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<noud72$pfa$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
From: s...@g...com
Injection-Date: Tue, 16 Aug 2016 09:12:04 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2587110
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 16 sierpnia 2016 08:52:19 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
> On 16.08.2016 08:36, s...@g...com wrote:
> > Preferuję jazdę nocą. Wtedy można lewym pasem jechać nikogo nie spowalniając a na
prawym jest tyle miejsca że bez zbytniego zamieszania można przepuścić tych z tyłu
nie tracąc na prędkości i nie hamując.
> > W dzień jeżdzę za ciężarówkami. I dlatego mam zebrane dobre statystyki z różnych
prędkości na tej samej trasie.
>
> No i super. Ale już ustaliliśmy, że lewego pasa nie blokujesz, a oni
> tak, więc średi argument.
>
I dzieki temu widze ze problem jaki tu analizujemy nie jest problemem dużym.
Może na A4 jak górek jest więcej i ruch duży to jakoś to statystycznie inaczej
wygląda ale na A1 i na gierkóce jest ok.
Nie widzę aby to było dużym problemem.
> >>> IMHO nie warto sie burzyć i te pare minut/procent straty przy czekaniu na
ciężarówkę.
> >>
> >> No to jak to jest, że różnica dla osobówki między 140 a 90 jest ponoć
> >> niewielka i mało znacząca, a dla tirmana między 92 a 89 to już kwestia
> >> życia i śmierci? He?
> >>
> > Róznica między 90 a 140 to 20-25% czasu przejazdu. Więc trochę jest. Ale ja
miałem na mysli to że jadąc 140 i okazjonalnie zwalniając bo ciężarówki się
wyprzedzają wiele czasu nie stracimy.
>
> Oj - obwaiam się, że jak średnią liczysz, to takie zwolnienie co 40 czy
> 50 km może ją zrujnować;)
>
Pisałęm o prędkości przelotowej. Nie o średniej. Jadąc przelotowo 140km/h średnia
wyjdzie w okolicy 125-130km/h.
Aż tak jej takie zwolnienie nie zrujnuje. Ale na pewno będzie to częstsze niż co
40km. Tyle że nie tak jak Roman widział. Na moje to raczej strata 10-30 sekund per
akcja.
I na moje oko równie często trzeba zwalniać przez ciężarówkę co przez "fabiarzy".
> > Tak czy siak nie popieram zamordyzmu. Natomiast brak mi na polskich drogach
patroli manadatujących głupie zachowania i niesprawne samochody.
> > Ale to zupełnie inny temat.
>
> I między innymi wyścigi ślimaków na takie głupie zachowanie się łapią.
> Na ogół to jest po prostu wymuszenie pierwszeństwa, względem tych na
> lewym pasie.
>
I dlatego popieram patrole na drogach.
Ale niestety są to albo nieoznakowane nagrywaczki filmów i nic więcej albo ich nie
ma.
I porządku też nie ma...
Następne wpisy z tego wątku
- 16.08.16 11:13 s...@g...com
- 16.08.16 11:50 J.F.
- 16.08.16 11:54 robot
- 16.08.16 12:41 Shrek
- 16.08.16 13:24 s...@g...com
- 16.08.16 13:43 Shrek
- 16.08.16 15:15 J.F.
- 16.08.16 15:23 J.F.
- 16.08.16 17:58 Cavallino
- 16.08.16 18:01 Cavallino
- 16.08.16 18:32 J.F.
- 17.08.16 09:31 s...@g...com
- 17.08.16 09:33 s...@g...com
- 17.08.16 10:05 s...@g...com
- 17.08.16 16:08 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=