  • 11. Data: 2009-03-27 20:26:00
    Temat: Re: I Piknik Majowy TKMZM 1-3 maja 2009
    Od: Solo <s...@g...com>

    falco pisze:

    > Dobrze, że chociaż nie jesteś gołosłowny, tylko zupełnie nie rozumiem po
    > co porównujesz wielką imprezę (w/g Waszej www ok. 800 (!!!)) maszyn i
    > dłuuuga lista sponsorów (prawie 30 firm czy osób) do z założenia
    > kameralnej, robionej własnym sumptem...???
    >

    > Powtórzę więc po raz kolejny, ale już ostatni... kumpel robi pierwszy
    > raz, bez sponsorów zlot/imprezę kameralną (z autopsji strzelam, że jak
    > będzie 30-40 ekip, to będzie dobrze, zresztą to nie ma być spęd z
    > założenia!!!), więc co Ty chcesz porównywać...??? To są dwa różne światy...

    Może i masz racje, bo nie ma co porównywać imprezy na 800 maszy
    (nazwanej spędem) do kameralnej imprezki. Powiem ci ze nasz początek
    rónież nie był ciekawy. Na pierwszą imprezę przyjechało ok 30 motocykli,
    padał deszcz i było cholernie zimno. Do tego prezes, który został
    wyrzucony po pierwszym zlocie, widział w tym interes i zamiast dobrej
    imprezy pozostał niesmak w śród uczestników i awantura, w wówczas
    nieformalnym klubie. Lecz w następnych latach chlopaki zapracowali na
    taką renomę jaką mają i chwała im za to. Dlatego tak chętnie odwiedza
    ich taki spęd!

    > Z mojej strony EOT, bo są przyjemniejsze rzeczy niż wyliczanie komuś co
    > do grosza oraz zaglądanie do czyjejś kieszeni...

    Z racji tego iż kolega organizuje pierwszy raz chciałem podzielić się
    tym co wiem. A wiadomo mi iż na tle różnych zlotów, które często
    pokrywają się terminami trzeba coś zaoferować a nie tylko skasować
    wjazdowe i reszta mnie nie obchodzi, aby przyciągnąć i zjednać sobie
    ludzi. Owszem zawsze znajdzie się garstka znajomych, którzy przybędą i w
    kameralnym towarzstwie posiedzą sobie dwa dni. Ale dla ludzi, którzy
    mają przejechac kilkaset km warto by było aby kolega coś do tej listy
    dorzuci bo narazie jest bardzo chuda.

    Pozdro Solo R1

  • 12. Data: 2009-03-27 20:53:54
    Od: Solo <s...@g...com>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > Tak więcj kiedy słysze takie krytyczne głosy .. to mi sie słabo robi, bo
    > (sorki nie znam Cie i nie wiem co w życiu swoim zdązyles
    > zorganizować/załatwic za free) zwykle nawięcej narzekają Ci, ktorzy
    > nigdy nic nie zrobili od siebie, nigdy nikomu w niczym nie pomogli w
    > organizacji spotkań/zlotu itd.
    >
    > To smutne :(

    Wyzej wspomnialem co organizowałem w kwesti motocyklowej, a do tego wraz
    ze znajomymi tworzyłem klub Adrenalina Fight Czestochowa(rok 2002),
    który od 2005r. działa jako formalnie zarejestrowane stowarzyszenie na
    rzecz promocji sportu ( www.a-f-c.pl ), który ma ponad 100 członków.
    Ponadto należymy do Inkubatora Trzeciego Sektora, który działa na rzecz
    promocji organizacji non-profit i nie mam z tego wszystkiego ani
    złotówki, a jedynie satysfakcję, doświadczenie i rzeszę młodych sportowców.
    A napisałem posta bo uważam, że biorąc 30 zł i oferując w zamian
    naklejkę i identyfikator nie działa się z myślą i chęcią zrobienia
    czegoś z pasji dla ludzi bez innego zamiaru. Ale to ocenią zlotowicze.

    Solo R1

  • 13. Data: 2009-03-28 07:02:39
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Solo wydusił z siebie te słowy:

    > Wyzej wspomnialem co organizowałem w kwesti motocyklowej,

    ta, później doczytałem .. sorki

    > A napisałem posta bo uważam, że biorąc 30 zł i oferując w
    > zamian naklejkę i identyfikator nie działa się z myślą i chęcią zrobienia
    > czegoś z pasji dla ludzi bez innego zamiaru. Ale to ocenią zlotowicze.

    wiesz .. też nie do konca. Jesli robił to pierwszy raz i na spotkanie
    przyjedzie 10 motocyklistów .. to raczej sie na tym nie dorobi.
    Być moze poszedł do firmy robiącej ID powiedzieli mu taką cene i taką podał.
    Moze ma tam gdzies jeszcze jakieś dodatkowe koszty typu 5 zeta od motocykla
    za wjazd ..
    Trudno to oceniac .. w każdym razie taka atorytarna krytyka i z góry
    skazanie na zarobek .. nie jest do konca fair.

    To tak IMO

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 14. Data: 2009-03-28 09:48:33
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kuba (aka cita)" <i...@...pl> wrote
> [...]
    > Trudno to oceniac .. w każdym razie taka atorytarna krytyka i z góry
    > skazanie na zarobek .. nie jest do konca fair.

    Konkludujac Panowie jezdzi sie na imprezy
    preclowe, gdzie nikomu zaden identyfikator potrzebny nie jest
    a z motocykiela nikt Ci srubek nie wykreci, no i mozna osobiscie
    odszczekac to co sie naklepalo "niechcacy" w necie :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 15. Data: 2009-03-28 10:52:00
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> napisał w wiadomości

    > Konkludujac Panowie jezdzi sie na imprezy
    > preclowe, gdzie nikomu zaden identyfikator potrzebny nie jest
    > a z motocykiela nikt Ci srubek nie wykreci, no i mozna osobiscie

    Masz całkowitą rację, tylko okazji coraz mniej.

    Solo: OK. Pamiętaj tylko, że każda impreza jest inna. Czasami wynajęcie
    miejsca kosztuje dużo, a czasami mało. Czasami znajdą się sponsorzy, a
    czasami nie. Ale to pewnie wiesz.

    pozdr.
    Mystik

  • 16. Data: 2009-03-28 13:25:38
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Mystik" <m...@p...pl> wrote

    > Masz całkowitą rację, tylko okazji coraz mniej.

    niestety? Postarzalo nam sie troszke.
    A na pierniki zwykle i tak mam lepsza miejscowke niz Zwierzyn.
    Choc widok Mikolaja w bialych skarpetkach i klapeczkach w niedziele rano byl
    zawsze bezcenny

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 17. Data: 2009-03-28 20:24:10
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Spider A.J. pisze:

> [...]
    > a z motocykiela nikt Ci srubek nie wykreci, no i mozna osobiscie
    > odszczekac to co sie naklepalo "niechcacy" w necie :-)

    Racja... tak bylo .. kiedys. Teraz juz nie ma takich imprez.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 18. Data: 2009-03-28 20:34:51
    Od: Jaroslaw Zawiła <j...@p...onet.pl>

    > Racja... tak bylo .. kiedys. Teraz juz nie ma takich imprez.

    A dlaczemu ?

    --
    jarek67- okolok
    Nie wazne gdzie- wazne jak. Liczy sie droga, ktorej konca nie znasz.

  • 19. Data: 2009-03-28 20:51:57
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Racja... tak bylo .. kiedys. Teraz juz nie ma takich imprez.

    Znam co najmniej jedna taka.. tyle ze Ty juz od jakiegos czasu w lipcu
    jestes zajety ....

    E.

  • 20. Data: 2009-03-28 21:03:18
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Solo" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > i identyfikator nie działa się z myślą i chęcią zrobienia czegoś z pasji
    > dla ludzi bez innego zamiaru. Ale to ocenią zlotowicze.

    Tylko widzisz.. jest jeszcze cos takiego jak koszty malo policzalne ( nazwa
    na potrzeby wlasne)
    Jak robie Bunkier, to oprócz opłaty za nocleg która w całosci idzie do rak
    wlasciciela obiektu i jest jasno i wyraznie powiedziane ile to jest jeszcze
    opłata organizacyjna...
    raz jest to 5 raz 10.. róznie. ale za te kase, która niby nie ma zadnego
    racjonalnego pokrycia kupuje zawsze kawe, cukier, herbate, kubk, wode,
    widelce, reczniki, papier, mydło, srodki czystosci... to niby grosze ale jak
    pozbierasz to wszystko do kupy wychodzi spora kwota. Do tego zawsze staram
    sie zeby (mimo ze zawsze wiadomo ze prowiant nalezy przywiezc ze soba)
    spózniony gosc nie musial siedziec o suchym pysku ( bo wiejski sklepik juz
    zamkniety) i z burczeniem w brzuchu. Zawsze jest chleb, kethup, staram sie
    zeby bylo troche kiełbasy.
    Tych rzeczy nie widac, sa naturalne i nikt w normalnych warunkach na to nei
    zwraca uwagi... ale niestety to wszystko kosztuje...
    Na szczescie ja nie mam sceny, muzyki, i innych bajerów wiec na tym koszta
    sie koncza... a moze oni własnie maja cos takiego i tez musza zabulic?
    jak sie robi imprezy z duuuuuuzym udzialem sponsorów tez wiem...

    Nie wiem, nie znam sie. Ale jesli cos mi smierdzi to po prostu tam nie jade

    E.