  • 1. Data: 2009-03-26 22:19:16
    Temat: I Piknik Majowy TKMZM 1-3 maja 2009
    Od: falco <m...@w...pl>

    Hej,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    kumpel organizuje po raz pierwszy zlocik garbusowo-motocyklowy (czyt.
    dla miłośników VW Garbusów oraz innych aut z duszą a także zabytkowych
    motocykli ;) ) w małej, malowniczej miejscowości Księże Młyny, może ktoś
    z Was się jeszcze skusi i dołączy do ekipy...? ;)

    Jest to impreza niekomercyjna, z założenia raczej kameralna, trochę
    pokręcimy się po okolicy a wieczorem impra z gitarami przy ognichu,
    itp... ;)

    Wiem, że w tym czasie powstaje coraz więcej imprez, dlatego każdy może
    sobie wybrać co mu najbardziej pasuje... ;)

    Ja lubię zwiedzać nowe miejscówki, więc jeśli nie wydarzy się nic
    niespodziewanego, to chcę... spenetrować okolice... ;)

    Wszelkie informacje, kontakt, mapka, itp. są podane poniżej, ja tylko
    puszczam wici:
    http://tnij.org/c4q4

    Zapraszam w imieniu Rumuna-Organizatora! ;)

    --
    (Po)zdrówka! falco fKG
    sen na jawie SenNa...Jawa 353 '58 175

  • 2. Data: 2009-03-27 08:46:52
    Temat: Re: I Piknik Majowy TKMZM 1-3 maja 2009
    Od: Solo <s...@g...com>

    falco pisze:
    > Jest to impreza niekomercyjna, z założenia raczej kameralna, trochę
    > pokręcimy się po okolicy a wieczorem impra z gitarami przy ognichu,
    > itp... ;)

    Nie komercyjna? Tak średnio mi sie wydaje, bo na tle konkurencji to
    wypada blado. Dla porównania zlot organizowany przez Husarię Wieluń w
    Strobinie w tej cenie oferuje 4 całkiem wypasione posiłki zajebistą
    imprezę z koncertami dwudniowymi a do tego mega nagrody w konkursach.
    Wiec 30 zł tak na prawdę za identyfikatr i nalepkę to juz komercha.

    Solo R1

  • 3. Data: 2009-03-27 09:21:51
    Od: falco <m...@w...pl>

    Solo pisze:

    > Nie komercyjna?

    Tak, bo robiona z prywatnych środków, bez sponsorów...

    Zresztą jak napisałem jeśli są jakiekolwiek pytania, sugestie, itp, to
    zapraszam b_e_z_p_o_ś_r_r_e_d_n_i_o do Organizatora, który robi imprezę
    po raz pierwszy a ja pozwoliłem sobie tylko puścić... wici. ;)

    Ja mogę sie wypowiedzieć za swoje zloty (garbusowe) oraz mnóstwo innych
    akcji, także charytatywnych, które miałem przyjemność organizować lub
    współorganizować, ale za innych się nie wypowiadam. ;)

    > Dla porównania zlot organizowany przez Husarię Wieluń w
    > Strobinie w tej cenie oferuje 4 całkiem wypasione posiłki zajebistą
    > imprezę z koncertami dwudniowymi a do tego mega nagrody w konkursach.

    Fajnie, że oferują tyle za tak mało, dlatego jak napisałem każdy ma
    wybór... ;)

    Znam imprezy z mega drogą wjazdówką gdzie ch...j nocuje a także
    non-profit na których zabawy jest w opór, zresztą... "jeszcze się taki
    nie narodził, co by wszystkim dogodził", na szczęście jest w czym
    wybierać... ;)

    Reasumując...
    jeśli ktoś ma ochotę... ;) zapraszam do pisania do Organizatora, który
    nie czyta precla a na pewno chętnie odpowie czy wysłucha konkretnych
    sugestii, choć znając życie, to i tak dyskusja pójdzie swoim torem... ;)

    --
    (Po)zdrówka! falco
    sen na jawie SenNa... Jawa 353 '58 175

  • 4. Data: 2009-03-27 11:43:08
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Solo" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > koncertami dwudniowymi a do tego mega nagrody w konkursach. Wiec 30 zł tak
    > na prawdę za identyfikatr i nalepkę to juz komercha.

    Napisz jeszcze jaką imprezę organizowałeś, ile kosztował wjazd, a ile
    wynosił Ciebie koszt organizacji i jak go zbilansowałeś.

    pozdr.
    Mystik

  • 5. Data: 2009-03-27 13:33:38
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mystik pisze:

    > Napisz jeszcze jaką imprezę organizowałeś, ile kosztował wjazd, a ile
    > wynosił Ciebie koszt organizacji i jak go zbilansowałeś.

    A co Wy, k..., skarbowka ? Chlopak zaprosil na impre a tu przesluchanie.
    Masakra jakas.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 6. Data: 2009-03-27 13:51:24
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Kuczu pisze:

    > A co Wy, k..., skarbowka ? Chlopak zaprosil na impre a tu przesluchanie.
    > Masakra jakas.

    Przeczytaj jeszcze raz. Mystik wlasnie tego kto organizuje ta impre bronil

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 7. Data: 2009-03-27 14:05:13
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Piotr May pisze:

    > Przeczytaj jeszcze raz. Mystik wlasnie tego kto organizuje ta impre bronil

    Doczytalem. Mystik - przepraszam, Solo - to bylo do Ciebie.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 8. Data: 2009-03-27 15:33:04
    Od: Solo <s...@g...com>

    Kuczu pisze:

    > Doczytalem. Mystik - przepraszam, Solo - to bylo do Ciebie.

    Skarbówka ? Skądże znowu- od tych to z daleka. Dlatego o nic nie
    wypytuję tylko wyrażam własną subiektywną opinię.

    Do kolegi Mystik: byłem organizatorem zlotów organizowanych przez w/w
    klub Husaria z Wielunia. Najpierw były to zloty w Bębnowie, później
    przeniesione do Strobina k/Osjakowa. Już nie jestem z racji zmiany
    miejsca zamieszkania.

    http://www.husaria.wielun.pl/glowna.php - dla zainteresowanych zakładka
    zloty na w/w stronie.

    Wiem co to znaczy organizować zlot. Ile pracy to wymaga i wczesniejszych
    przygotowań. A jako organizator jest zero zabawy i wiecznie cos na glowie.
    Ale porównajmy - za cenę 30 zł masz:
    - wjazd
    - mejsce na motocykl
    - mjejsce na namiot
    - identyfikator
    - naklejka
    z czego pierwsze trzy to sztuka dla sztuki byle by bylo wiecej na liście
    , a za jedyne 30 zl masz naklejkę wartą 20gr i identyfikator wart 1,5 no
    plus swiadomosc tego ze zostałes oskubany - bezcenna.

    W Strobinie za 35:
    - znaczek zlotowy i pamiątka (kubek itp)
    - ognisko w piatek i koncerty
    - parada i konkursy na paradzie z nagrodami
    - konkursy z nagrodami na placu
    - 4 posilki w tym wypasiony obiad i sniadanie w niedziele ile zdołasz zjesc
    - koncerty i striptiz w sobotę
    - oraz wyszystkie wyżej wymienione pozycje ze zlotu za 30zl

    Byłem na wileu zlotach od wielkich na których organizatorzy chca zarobić
    i kasują jak za zboże, po małe skromne i niskobudzetowe, ale dlatego
    zlot ze strobina zyskał sobie tak wielką rzeszę zwolenników bo
    organizator od pierwszego (odbyło sie juz 8) zlotu załozył, że nie
    bedzie ani złotówki zarobku a ma być świetna zabawa za jak najniższą
    cenę. I zeby mi nikt nie zarzucił, ze klub wychodzi z wielkim minusem to
    zawsze trzeba było znalesc sponsorów, a jak wiecie to wcale nie jest
    takie łatwe i wymaga wydeptania długich ścieżek.

    Jeden z gorszych zlotów w jakim miałem okazję uczestniczyc to byłą
    Brodnica kilka lat temu. Za bodajze 65zl bylo mozna posiedziec w gronie
    znajomych i pogadac o pierdołach bo organizator liczył na dobry utarg.

    To jest moja moje subiektywne zdanie i do nikogo sie o to nie
    przypierd... a organizator ma prawo zażądać sobie dowolnej kwoty za
    wjazd a to czy ja czy ktoś inny tam pojedzie i sie na to bedzie godził
    to jest indywidulaną sprawą każdego.

    Solo R1

  • 9. Data: 2009-03-27 16:36:08
    Od: falco <m...@w...pl>

    Solo pisze:

    > Wiem co to znaczy organizować zlot. Ile pracy to wymaga i wczesniejszych
    > przygotowań. A jako organizator jest zero zabawy i wiecznie cos na glowie.

    Dobrze, że chociaż nie jesteś gołosłowny, tylko zupełnie nie rozumiem po
    co porównujesz wielką imprezę (w/g Waszej www ok. 800 (!!!)) maszyn i
    dłuuuga lista sponsorów (prawie 30 firm czy osób) do z założenia
    kameralnej, robionej własnym sumptem...???

    Powtórzę więc po raz kolejny, ale już ostatni... kumpel robi pierwszy
    raz, bez sponsorów zlot/imprezę kameralną (z autopsji strzelam, że jak
    będzie 30-40 ekip, to będzie dobrze, zresztą to nie ma być spęd z
    założenia!!!), więc co Ty chcesz porównywać...??? To są dwa różne światy...

    > plus swiadomosc tego ze zostałes oskubany - bezcenna.
    > To jest moja moje subiektywne zdanie i do nikogo sie o to nie
    > przypierd...

    Oczywiście, że każdy ma prawo do subiektywnej opinii i o to chodzi, aby
    o wszystkim gadać a co najważniejsze konstruktywnie krytykować, ale
    teksty jak powyżej są co najmniej niesmaczne, zwłaszcza insynuowanie, że
    to wszystko ktoś robi dla kasy...

    Z mojej strony EOT, bo są przyjemniejsze rzeczy niż wyliczanie komuś co
    do grosza oraz zaglądanie do czyjejś kieszeni...

    --
    (Po)zdrówka! falco
    sen na jawie SenNa... Jawa 353 '58 175

  • 10. Data: 2009-03-27 16:45:02
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Solo wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > imprezę z koncertami dwudniowymi a do tego mega nagrody w konkursach.
    > Wiec 30 zł tak na prawdę za identyfikatr i nalepkę to juz komercha.
    \

    przecież nie musisz jechac, nie musisz płacić.
    Nie bardzo rozumiem po co ta krytyka.

    Widzisz .. ja działam na jednym z for motoryzacyjnych związanych z jedną
    marką auta.
    W zasadzie jest to klub tej marki auta i przy tym klubie działą forum.
    Bylem w Zarządzie tego klubu, jestem Adminem na forum.
    Organizowałem jeden zlot samodzielnie, bralem udzial w organizacji innych.
    Nawet jesli nie brałem udziału w organizacji innych to widzialem jakie
    napotyka sie problemy .. a im mniejsze doswiadczenie w organizacji tym
    trudniej to wszytsko ogarnąć.
    I teraz clue: widzisz .. czasem zlot udaje nam sie zorganizować za marne
    grosze (37zł/osobodoba z trzema posiłkami w tej cenie 1,5 rokiu temu)), a
    czasem trzeba zabulić więcej (80zł za to samo)
    Wynika to z różnych uwarunkowań .. ale _zawsze_ znajdzie sie ktoś, komu sie
    coś nie podoba. Wbrew pozorom wcale nie zawsze powodem jest wysoka cena. W
    przypadku stawki 37zł/os bylo to za mało bo napewno będzie kiszka za takie
    pieniądze, teraz znów jest za drogo (na marginesie jak był zlot za 37
    zł/os/dobe to byli też tacy, któzy koniecznie musieli zrezygnować z posiłku
    jednego)

    Tak więcj kiedy słysze takie krytyczne głosy .. to mi sie słabo robi, bo
    (sorki nie znam Cie i nie wiem co w życiu swoim zdązyles
    zorganizować/załatwic za free) zwykle nawięcej narzekają Ci, ktorzy nigdy
    nic nie zrobili od siebie, nigdy nikomu w niczym nie pomogli w organizacji
    spotkań/zlotu itd.

    To smutne :(

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI