  • 1. Data: 2009-03-26 17:59:38
    Temat: Pytanie o smar
    Od: El_Bandito <j...@g...com>

    Witam
    Odkrecilem sobie w motocyklu tylne kolo. I teraz mam zamiar je
    poskladac spowrotem. Musze przesmarowac oske oraz sruby od zacisku
    hamulcowego.
    W serwisowce zostalo napisane, ze rekomendowany smar to "Lithium-soap-
    based grease" czy tzn. w skrocie tawot ?, czy to moze jakis inny
    fikusny smar?

    El_Bandito

  • 2. Data: 2009-03-26 18:17:39
    Temat: Re: Pytanie o smar
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    El_Bandito pisze:
    > W serwisowce zostalo napisane, ze rekomendowany smar to "Lithium-soap-
    > based grease" czy tzn. w skrocie tawot ?, czy to moze jakis inny
    > fikusny smar?

    Nawet na oko "Lithium" to nie towot. Konkretnie chodzi o smar litowy.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 3. Data: 2009-03-26 18:18:16
    Od: "Michal Demczuk" <m...@i...pl>

    El_Bandito wrote:
> [...]
    > W serwisowce zostalo napisane, ze rekomendowany smar to "Lithium-soap-
    > based grease" czy tzn. w skrocie tawot ?, czy to moze jakis inny

    Skad ten tAwot o ktowym slysze co chwile. Dla mnie to zawsze byl towot tylko
    ze 20 lat temu (http://pl.wikipedia.org/wiki/Towot) teraz jako skladnika
    sieciujacego stosuje sie mydel litowych a nie wapniowych jak kiedys.
    Konkludujac, tak chodzi o smar do lozysk tocznych np LT-43 albo dziesiatki
    innch roznych marek.

    Pozdr..

    --
    Michal Demczuk
    www.demczuk.pl

  • 4. Data: 2009-03-26 18:36:05
    Od: El_Bandito <j...@g...com>

    On 26 Mar, 19:18, "Michal Demczuk" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > sieciujacego stosuje sie mydel litowych a nie wapniowych jak kiedys.
    > Konkludujac, tak chodzi o smar do lozysk tocznych np LT-43 albo dziesiatki

    Ok, no to taki mam (liten z orlenu) i nazwalem sobie go tawot, bo
    wyglada jak tawot i smaruje jak tawot, to musi byc tawot ;).

    El_Bandito

  • 5. Data: 2009-03-26 19:08:52
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    > nazwalem sobie go tawot, bo
    ^

    Na 100% jestes pewien, ze nie tOwot? ;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 6. Data: 2009-03-26 19:46:34
    Od: El_Bandito <j...@g...com>

    On 26 Mar, 20:08, "Ivam" <fil...@-WYTNIJ-TO-BARDZO-PROSZE-poczta.

    > Na 100% jestes pewien, ze nie tOwot? ;)

    Sluszna uwaga
    Nawet wysloWOwic sie nie potrafie ;)

    Dobra juz wiem, ze to co mam jest dobre do smarowania tego co bede
    montowal i ze nie jest to towot.
    Dziekuje za pomoc

    El_Bandito