    From: "Easy" <e...@o...nospam.org>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: I Piknik Majowy TKMZM 1-3 maja 2009
    Date: Sat, 28 Mar 2009 22:03:18 +0100

    Użytkownik "Solo" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gqjed3$2tq$1@inews.gazeta.pl...

    > Wyzej wspomnialem co organizowałem w kwesti motocyklowej, a do tego wraz
    > ze znajomymi tworzyłem klub Adrenalina Fight Czestochowa(rok 2002), który
    > od 2005r. działa jako formalnie zarejestrowane stowarzyszenie na rzecz
    > promocji sportu ( www.a-f-c.pl ), który ma ponad 100 członków. Ponadto
    > należymy do Inkubatora Trzeciego Sektora, który działa na rzecz promocji
    > organizacji non-profit i nie mam z tego wszystkiego ani złotówki, a
    > jedynie satysfakcję, doświadczenie i rzeszę młodych sportowców.
    > A napisałem posta bo uważam, że biorąc 30 zł i oferując w zamian naklejkę
> [...]

    Tylko widzisz.. jest jeszcze cos takiego jak koszty malo policzalne ( nazwa
    na potrzeby wlasne)
    Jak robie Bunkier, to oprócz opłaty za nocleg która w całosci idzie do rak
    wlasciciela obiektu i jest jasno i wyraznie powiedziane ile to jest jeszcze
    opłata organizacyjna...
    raz jest to 5 raz 10.. róznie. ale za te kase, która niby nie ma zadnego
    racjonalnego pokrycia kupuje zawsze kawe, cukier, herbate, kubk, wode,
    widelce, reczniki, papier, mydło, srodki czystosci... to niby grosze ale jak
    pozbierasz to wszystko do kupy wychodzi spora kwota. Do tego zawsze staram
    sie zeby (mimo ze zawsze wiadomo ze prowiant nalezy przywiezc ze soba)
    spózniony gosc nie musial siedziec o suchym pysku ( bo wiejski sklepik juz
    zamkniety) i z burczeniem w brzuchu. Zawsze jest chleb, kethup, staram sie
    zeby bylo troche kiełbasy.
    Tych rzeczy nie widac, sa naturalne i nikt w normalnych warunkach na to nei
    zwraca uwagi... ale niestety to wszystko kosztuje...
    Na szczescie ja nie mam sceny, muzyki, i innych bajerów wiec na tym koszta
    sie koncza... a moze oni własnie maja cos takiego i tez musza zabulic?
    jak sie robi imprezy z duuuuuuzym udzialem sponsorów tez wiem...

    Nie wiem, nie znam sie. Ale jesli cos mi smierdzi to po prostu tam nie jade

    E.