  • 1. Data: 2009-03-26 18:50:01
    Temat: Sprzedam Suzuki DR 650 rse
    Od: m...@o...pl

    Witam!!!! jak w temacie DR 650 z elektrycznym rozrusznikiem rok 93,
    czarna, cena 6000. Kupiona na początku roku od kuzyna z niemiec
    opłacona i zarejestrowana po wymianie wszystkich klocków opon i
    płynów. Niestety okazała się zbyt duża jak na mój wzrost i
    umiejetności. Super stan techniczny, zadbana wszystko na miejscu, nie
    jak w wiekszości enduro które mają popękane plastiki i silnik do niby
    lekkiego remontu. W mojej silnik chodzi jak igiełka nic nie stuka puka
    czy żęzi pali na dotyk. Zakupu dokonałem od rodziny dla siebie, jednak
    się przeliczyłem to motor jeszcze nie dla mnie. Możliwa zamiana na coś
    do 250 pojemności, jesli ktoś byłby zainteresowany prosze o tel lub
    meila. Pozdrawiam Mariusz woj. kuj-pomorskie tel. 793 177 226