    From: Solo <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: I Piknik Majowy TKMZM 1-3 maja 2009
    Date: Fri, 27 Mar 2009 21:26:00 +0100

    falco pisze:

    > Dobrze, że chociaż nie jesteś gołosłowny, tylko zupełnie nie rozumiem po
    > co porównujesz wielką imprezę (w/g Waszej www ok. 800 (!!!)) maszyn i
    > dłuuuga lista sponsorów (prawie 30 firm czy osób) do z założenia
    > kameralnej, robionej własnym sumptem...???
    >

    > Powtórzę więc po raz kolejny, ale już ostatni... kumpel robi pierwszy
    > raz, bez sponsorów zlot/imprezę kameralną (z autopsji strzelam, że jak
    > będzie 30-40 ekip, to będzie dobrze, zresztą to nie ma być spęd z
    > założenia!!!), więc co Ty chcesz porównywać...??? To są dwa różne światy...

    Może i masz racje, bo nie ma co porównywać imprezy na 800 maszy
    (nazwanej spędem) do kameralnej imprezki. Powiem ci ze nasz początek
    rónież nie był ciekawy. Na pierwszą imprezę przyjechało ok 30 motocykli,
    padał deszcz i było cholernie zimno. Do tego prezes, który został
    wyrzucony po pierwszym zlocie, widział w tym interes i zamiast dobrej
    imprezy pozostał niesmak w śród uczestników i awantura, w wówczas
    nieformalnym klubie. Lecz w następnych latach chlopaki zapracowali na
    taką renomę jaką mają i chwała im za to. Dlatego tak chętnie odwiedza
    ich taki spęd!

    > Z mojej strony EOT, bo są przyjemniejsze rzeczy niż wyliczanie komuś co
    > do grosza oraz zaglądanie do czyjejś kieszeni...

    Z racji tego iż kolega organizuje pierwszy raz chciałem podzielić się
    tym co wiem. A wiadomo mi iż na tle różnych zlotów, które często
    pokrywają się terminami trzeba coś zaoferować a nie tylko skasować
    wjazdowe i reszta mnie nie obchodzi, aby przyciągnąć i zjednać sobie
    ludzi. Owszem zawsze znajdzie się garstka znajomych, którzy przybędą i w
    kameralnym towarzstwie posiedzą sobie dwa dni. Ale dla ludzi, którzy
    mają przejechac kilkaset km warto by było aby kolega coś do tej listy
    dorzuci bo narazie jest bardzo chuda.

    Pozdro Solo R1