  • 21. Data: 2011-06-10 13:13:55
    Temat: Re: Hyundai czy Kia co wybrać ?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-10 11:52:23 +0200, "Marek P." <q...@a...pl> said:

    > Może to coś pomorze

    Może to coś pomoże:

    <http://pl.wikipedia.org/wiki/Pomorze>
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2011-06-10 13:43:27
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2011-06-09 23:48, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Mikołaj Tutak" <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał w
    > wiadomości news:isrd62$250$1@news.onet.pl...

    > Uwzględniając obowiązujące w tej chwili promocje (na rocznik 2010 jest
    > 11 kafli upustu, na 2011 6,5 kafla):

    W Hyundaiu na i30 HB masz 11800zł upustu na 2010 rocznik + 1000zł za
    jazdę próbną. Hyundai i30 HB z 2010 1.6 benzyna kosztuje w cenniku
    59900zł, więc raczej Lancer 2010 jest sporo droższy ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 23. Data: 2011-06-10 14:00:11
    Od: "MW" <M...@z...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Tutak" <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał w
    wiadomości news:issvsa$fol$1@news.onet.pl...

    > W Hyundaiu na i30 HB masz 11800zł upustu na 2010 rocznik + 1000zł za jazdę
    > próbną. Hyundai i30 HB z 2010 1.6 benzyna kosztuje w cenniku 59900zł, więc
    > raczej Lancer 2010 jest sporo droższy ;)

    Ale może lepiej wyposażony? Co ma taki golas i30 w standardzie?

    --
    MW

  • 24. Data: 2011-06-10 14:02:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MW" <M...@z...pl> napisał w wiadomości news:

    > Ale może lepiej wyposażony? Co ma taki golas i30 w standardzie?

    Golas to kosztuje jeszcze z 10 tys mniej (z 1.4).

  • 25. Data: 2011-06-10 14:18:08
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Bydlę wrote:

    > Może to coś pomoże:
    >
    > <http://pl.wikipedia.org/wiki/Pomorze>
    > ;>>>
    W przeciwieństwie do twojego linka w moim było np. napisane że gwarancja
    jest na 150 tys w ciągu 7 lat lub nieograniczona kilometrowo przez 3 lata.
    Rozumiem ze na Pomorzu jest najdłuzsza gwaracja. A może Pomoże jest
    wyłączone z gwarancji?

  • 26. Data: 2011-06-10 14:29:01
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-10 14:18:08 +0200, "Marek P." <q...@a...pl> said:

    > A może Pomoże

    Masz w dupie czytających, czy po prostu nie rozumiesz co się dzieje?

    --
    Bydlę

  • 27. Data: 2011-06-10 14:35:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 9 Jun 2011 23:48:57 +0200, w <4df13fda$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> napisał(-a):

    > Uwzględniając obowiązujące w tej chwili promocje (na rocznik 2010 jest 11
    > kafli upustu, na 2011 6,5 kafla):

    Przy okazji pytanie -- wszystkie Lancery są wyżej zawieszone, czy tylko wybrane
    modele?
    Zakładam, że nie mam złudzenie optycznego, ale wyraźnie widzę u nich większy
    prześwit?

  • 28. Data: 2011-06-10 14:36:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bydlę,

    Friday, June 10, 2011, 2:29:01 PM, you wrote:

    > Masz w dupie czytających, czy po prostu nie rozumiesz co się dzieje?

    Stawiam na oba na raz.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 29. Data: 2011-06-10 15:02:21
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2011-06-10 14:00, MW pisze:
    > Użytkownik "Mikołaj Tutak" <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał w
    > wiadomości news:issvsa$fol$1@news.onet.pl...

    > Ale może lepiej wyposażony? Co ma taki golas i30 w standardzie?

    59000zł kosztuje i30 w wersji "Comfort" z 2010 - ma dużo poduszek,
    kurtyny powietrzne, automatyczna klimę, 6 glosników, radio z MP3/USB i
    takie tam - zobacz dokładnie na stronie nie będę Ci przepisywał ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 30. Data: 2011-06-10 17:25:18
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Tutak" <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał w
    wiadomości news:ist4g7$2vl$1@news.onet.pl...

    Porównując to, co oferuje i30, to goły lancer odpowiada wersji classic+
    (klima manualna, regulacja fotela, sygnalizator otwarcia drzwi itp.), która
    według pedeefa na stronie
    http://www.hyundai.koreamotors.pl/showmodel.php?mode
    l=4&page=3& kosztuje
    59400 (mowa o silniku 1,6, bo taki jest w lancerze - a wersji base+ z klimą
    nie podają w tabeli z cenami). Goły lancer w wersji silnikowej 1,6 z takm
    wyposażeniem kosztuje 51990. Czyli ponad 7 kafli różnicy na korzyść lancera.
    W wypadku rocznika 2011: 60900 za hyundaja vs. 56490 za lancera.

    Lancer ma także w standardzie elektryczne szyby z tyłu, podłokietnik z
    pojemnikami na napoje, regulację podświetlenia,- w hyundaiu dopiero za 63400
    a podłokietnik na kanapie i pare innych pierdółek (j.w.) jest dopiero w
    wersji za 77400. System bezpieczeństwa w szybach (czyli czujnik, który
    zarzymuje zamykanie szyby, gdy pojawi się opór (bo np. dziecko wystawiło
    łapkę) jest już w najtańszym lancerze, w i30 w najdroższej (czyli tej za
    77400).
    W i30 jest wejście USB, którego w najtańszych lancerach nie ma, pewnie
    znalazłoby się też pare innych rzeczy na jego korzyść.

    ESP jest w lancerze za 51990, w i30 dopiero za 71400 ;-), poduszki kolanowej
    nie znalazłem w opisie nawet najdroższej wersji.

    Dlatego, rzeczywiście, i30 mozna kupić taniej niż najtańszego lancera, ale
    za takiego z porównywalnym silnikiem i wyposażonego podobnie jak "goły"
    lancer (o ile nie czepiamy się pierdółek) - i30 wychodzi drożej (choć dla
    mnie np. ESP nie jest pierdółką).

    Nie wiem jak to jest z tą obniżką w wysokości 11800 w wypadku hyundaia, bo
    to zmienia to porównanie na jego korzyść (nie ma o tym informacji na
    stronie, może nie znalazłem).

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi