  • 1. Data: 2011-06-09 22:02:54
    Temat: Hyundai czy Kia co wybrać ?
    Od: "michawar" <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    W grę wchodzą dwa nowe samochody: Hyundai i30 1.6 benzyna i KIA Ceed 1.6 benzyna
    obydwa w wersji hatchback cena około 60tyś zł. Szwagier się zdecydował na zmianę
    Lanosa po 13 latach jazdy nim. Nie może się zdecydować który wybrać i stwierdził
    że do którego go przekonacie tego kupi. Ma w planie eksploatować go przez
    najbliższe 10 lat. Rodzina 2 osoby plus dziecko. Przebiegi roczne ok. 15 tyś km
    rocznie głównie po mieście. Czekamy na opinię.

  • 2. Data: 2011-06-09 22:30:51
    Temat: Re: Hyundai czy Kia co wybrać ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 09 Jun 2011 22:02:54 +0200, michawar napisał(a):

> [...]
    > najbliższe 10 lat. Rodzina 2 osoby plus dziecko. Przebiegi roczne ok. 15 tyś km
    > rocznie głównie po mieście. Czekamy na opinię.

    Żonę też mu znajomi wybierali? Bo te samochody różnią się tylko wyglądem

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-06-09 23:03:40
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "michawar" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > benzyna
    > obydwa w wersji hatchback cena około 60tyś zł. Szwagier się zdecydował na

    Jeśli chce wydac 60 tys, to niech kupi lancera.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 4. Data: 2011-06-09 23:15:54
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    > Jeśli chce wydac 60 tys, to niech kupi lancera.

    A co bedzie mial Lancer za 60 tyś?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 5. Data: 2011-06-09 23:30:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > tyś km
    > rocznie głównie po mieście. Czekamy na opinię.

    Bierz co tańsze.
    To ten sam samochód, tylko z innym znaczkiem, różnice są pomijalne.
    Nawet design jednemu się podoba ten, drugiemu ten.

  • 6. Data: 2011-06-09 23:48:57
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Tutak" <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał w
    wiadomości news:isrd62$250$1@news.onet.pl...

    > A co bedzie mial Lancer za 60 tyś?

    Uwzględniając obowiązujące w tej chwili promocje (na rocznik 2010 jest 11
    kafli upustu, na 2011 6,5 kafla):

    Najtańszą wersję(1,6) może mieć już za 52 (inform)
    ESP (ASC), ABS, 9 poduszek, (5 gwiazdek w NCAP), radio z czterema głośnikami
    odtwarzające mp3, klimę, pełną elektrykę (bez podgrzewanych foteli i
    podgrzewanych lusterek),

    Za 63 może mieć silnik 1,8 w wersji invite, czyli to co wyżej, plus lepsze
    audio (6 głośników), tempomat, alufelgi, chromowane pierdoły, czujnik
    deszczu, halogeny, skórzaną kierownicę z przyciskami i chłodzony schowek. W
    poprzednich rocznikach było radio z BT zamiast halogenów.
    Ta droższa wersja z automatyczna skrzynią kosztuje 67.

    Bez problemu do tego "wycygani" u dealera dywaniki, autoalarm, drugi komplet
    opon, może też zniżkę na czujniki cofania czy inne pierdoły.

    Wersja jeszcze oczko wyżej, to już niestety 74 kawałki, ale ma większe
    alusy, sportowe zawieszenie, rozpórkę, spojlery, listwy progowe, czujniki
    parkowania, no i rockford fosgate z 9-cioma głośnikami na pokładzie, BT +
    inne pierdoły. Biksenony, skóra, system bezkluczykowy i pogdrzewane fotele
    (oczywiście z tym wszystkim co wczesniej) to niestety 87 kawałków z
    haczykiem.

    Najpopularniejszy jest invite, bo za 63 kawałki dostajemy kawałek auta,
    nieźle wyposażonego, bezpiecznego i spełniającego bardzo dobrze rolę auta
    rodzinnego. scigant niestety to nie jest, wbrew temu, co sugeruje wygląd.

    Od tego są ralliart i evo ;-)

    No i do cen trzeba doliczyć 1900 na metalik, o ile oczywiście chcemy mieć
    metalik ;-)

  • 7. Data: 2011-06-09 23:50:56
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Za 63 może mieć silnik 1,8 w wersji invite, czyli to co wyżej, plus lepsze

    Poprawka - za 60500 ;-)

  • 8. Data: 2011-06-10 00:42:53
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2011-06-09 23:50, Yogi(n) pisze:

    > Poprawka - za 60500 ;-)

    I najdrozsze ceny czesci i przegladow :)
    Co w KIA ma taniej i dluzsza gware...

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 9. Data: 2011-06-10 06:20:29
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "krzyss" <k...@S...com> napisał w wiadomości

    > I najdrozsze ceny czesci i przegladow :)
    > Co w KIA ma taniej i dluzsza gware...

    Najdroższe przeglądy to mit (zależy oczywiście od ASO), ale kształtują się
    mniej więcej na poziomie poniżej 50% cen toyoty (ja po roku za corollę
    płaciłem 1300, za lancera 530, przy czym wszystkie płyny kupowane w ASO, po
    dwóch latach 800). A części w ASO... Cóż, pewnie drogo, ale do ASO Renault
    sporo im brakuje. Poza tym rynek zamienników spory - klocki hamulcowe - ok.
    150, filtry kabinowy - od 40 zł, podobnie powietrza, oleju kilkanaście zł
    itp.
    Przed zakupem jeździłem kilkoma samochodami testowymi, w tym i30 - i cóż,
    właściwości jezdne lancera były lepsze, po prostu. A gwarancja - oby nie
    była nigdy potrzebna ;-)

  • 10. Data: 2011-06-10 07:04:04
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > tyś km
    > rocznie głównie po mieście. Czekamy na opinię.

    Niech idzie do salonu Kia z wyceną na Hyundaia i zapyta za ile sprzedadzą
    odpowiednika. Jak za tyle samo to obrócic się na pięcie jak spuszczą albo
    dołożą coś w tej samej cenie to wiadomo.
    Wersję można też zamienić markami :)