  • 41. Data: 2011-06-12 23:08:54
    Temat: Re: Hyundai czy Kia co wybrać ?
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Generalnie to dwa "bliźniacze" auta (ta sama płytra podłogowa... itd),
    które są adresowane do nieco odmiennych klientów.

    KIA jest trochę tańsza, zaś Hyundai oferuje nieco lepszej jakości
    wykończenie wnętrza, nieco bardziej komfortowe zawieszenie
    i [podobno] jest też ciut lepiej wyciszony w środku - to ma bardziej
    odpowiadać starszym użytkownikom gotowym więcej zapłacić
    za auto.

    Tak więc przy kwocie 60 kpln naturalnym wyborem jest tylko Hyundai.

    --
    CB

  • 42. Data: 2011-06-13 10:22:58
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2011-06-10 17:25, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Mikołaj Tutak" <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał w
    > wiadomości news:ist4g7$2vl$1@news.onet.pl...

    > Porównując to, co oferuje i30, to goły lancer odpowiada wersji classic+
    > (klima manualna, regulacja fotela, sygnalizator otwarcia drzwi itp.),
    > która według pedeefa na stronie
    > http://www.hyundai.koreamotors.pl/showmodel.php?mode
    l=4&page=3& kosztuje
    > 59400 (mowa o silniku 1,6, bo taki jest w lancerze - a wersji base+ z
    > klimą nie podają w tabeli z cenami). Goły lancer w wersji silnikowej 1,6
    > z takm wyposażeniem kosztuje 51990. Czyli ponad 7 kafli różnicy na
    > korzyść lancera.
    > W wypadku rocznika 2011: 60900 za hyundaja vs. 56490 za lancera.

    Oczywiście nie uwzgledniasz aktualnych rabatów o których pisałem - wejdz
    na hyundai.pl i uwzglednij je.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj