  • 31. Data: 2011-06-10 17:27:54
    Temat: Re: Hyundai czy Kia co wybrać ?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:issdfm$dg3$1@inews.gazeta.pl...

    > nie wiesz?
    > rdzę po roku w gratisie...

    Prawdą jest, że na drzwiach pasażera w kilku egzemplarzach pojawiły się
    bąble po dwóch latach mniej więcej, ale MMC pomalowało im te drzwi... Co
    będzie za dwa lata*? ;-)

    * Bąble na drzwiach kierowcy ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 32. Data: 2011-06-10 17:50:10
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 09 Jun 2011 22:02:54 +0200, michawar napisał(a):

    > Witam.
    > W grę wchodzą dwa nowe samochody: Hyundai i30 1.6 benzyna i KIA Ceed 1.6 benzyna
    > obydwa w wersji hatchback cena około 60tyś zł. Szwagier się zdecydował na zmianę
    > Lanosa po 13 latach jazdy nim. Nie może się zdecydować który wybrać i stwierdził
    > że do którego go przekonacie tego kupi. Ma w planie eksploatować go przez
    > najbliższe 10 lat. Rodzina 2 osoby plus dziecko. Przebiegi roczne ok. 15 tyś km
    > rocznie głównie po mieście. Czekamy na opinię.
    > Pozdrawiam

    Miałem Ceed'a przez ostatnie 3 tygodnie do testowania (silnik benzynowy 1,4
    chyba 90KM).

    Silnik w mieście sobie radzi dosyć dobrze, natomiast powyżej 120km/h już
    jest głośno w kabinie i mało komfortowo (może silnik 1,6 będzie lepszy).

    Plastiki w kabinie trudne do utrzymania w czystości (przy dwójce dzieci).
    Wszytskie drzwi miały problemy z zamykaniem (możliwe że taki model) i
    trzeba było drugi raz zamykać mocniej.

    Spalanie w mieście na poziomie 7-8 litrów (dystans około 1500 km) w trasie
    podobnie przy prędkościach rzędu 120 - 130 km/h.

    Radio miało BT który był np. wykrywany przez HTC ale Nokia (E52) juz go nie
    wykrywała. Czasami współpraca z HTC przebiegała bezbłędnie czasami telefon
    nie chciał współpracować.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 33. Data: 2011-06-10 18:07:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości news:

    > Spalanie w mieście na poziomie 7-8 litrów (dystans około 1500 km) w trasie
    > podobnie przy prędkościach rzędu 120 - 130 km/h.

    W mieście tyle samo co w trasie?
    Na holu po tym mieście jeździłeś czy jak?

  • 34. Data: 2011-06-10 18:18:11
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-10 14:36:11 +0200, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> said:

    > Stawiam na oba na raz.

    Dziękuję, miałem wątpliwości, pomogłeś mi podjąć decyzję.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 35. Data: 2011-06-10 18:58:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Jun 2011 18:07:52 +0200, w
    <4df24158$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > W mieście tyle samo co w trasie?
    > Na holu po tym mieście jeździłeś czy jak?

    Spalanie przy 120-130km/h często właśnie odpowiada spalaniu miejskiemu.
    (Zależy też oczywiście jak ta jazda miejska wygląda, czyli co za miasto)

  • 36. Data: 2011-06-10 20:42:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > W mieście tyle samo co w trasie?
    > Na holu po tym mieście jeździłeś czy jak?

    >Spalanie przy 120-130km/h często właśnie odpowiada spalaniu miejskiemu.

    U mnie zawsze jest niższe o 1-3 l.
    No z jednym wyjątkiem - jak miałem gaz, to wtedy faktycznie różnice były
    znikome.

  • 37. Data: 2011-06-11 23:30:46
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 10 Jun 2011 18:07:52 +0200, Cavallino napisał(a):

    > W mieście tyle samo co w trasie?
    > Na holu po tym mieście jeździłeś czy jak?

    Uważasz że silnik 1,4 przy prędkoścach 130 km/h jest oszczędny ?
    Więc odpowiem: ani on oszczędny ani cichy.
    Do miasta się może i nadaje ale w trasy raczej nie.

  • 38. Data: 2011-06-11 23:46:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Uważasz że silnik 1,4 przy prędkoścach 130 km/h jest oszczędny ?

    Nie - ale uważam, że 105 konny silnik benzynowy spali dużo więcej niż 7 l w
    mieście (8 też).
    Bo raz że to dość mocno wykręcony silnik jak na wolnossący, więc bez gazu
    sensownie jeździć się nie da, dwa że mój diesel o niewiele większej mocy w
    życiu nie zmieści się w 7 litrach.
    A benzynowe silniki o tej mocy to z reguły paliły mi bliżej 10 niż 7 w
    mieście.

    No chyba że to "miasto" to jakaś jazda pustymi obwodnicami, względnie wioska
    bez korków i świateł.

  • 39. Data: 2011-06-12 01:01:02
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Proponuję sprawdzić jeszcze Octavię 1.4 TSI.

    --
    CB

  • 40. Data: 2011-06-12 11:31:33
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-06-10 17:50, huri_khan pisze:

    > Spalanie w mieście na poziomie 7-8 litrów (dystans około 1500 km) w trasie
    > podobnie przy prędkościach rzędu 120 - 130 km/h.

    swego czasu ujeżdżałem (jakieś 2 tys km) Hultaja 1.6, spalanie na
    terenie GOP wyszło 8,5 l/100 km.

    Pozdrawiam
    Marcin Jan