  • 1. Data: 2011-06-09 14:12:40
    Temat: Trasa Warszawa - Darłowo
    Od: "Marcin" <w...@p...onet.pl>

    Witam,
    Pytanie jak w tytule - którędy jechać? Wyjeżdżam z rodzinąna początku lipca.
    Z góry dziękujęza odpowiedź.

  • 2. Data: 2011-06-09 17:05:53
    Temat: Re: Trasa Warszawa - Darłowo
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 09 Jun 2011 14:12:40 +0200, "Marcin" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Pytanie jak w tytule - którędy jechać? Wyjeżdżam z rodzinąna początku lipca.

    Ja wybieram się w taką trasę (dokładnie to do Bobolina) 1 lipca. IMHO
    najlepiej (co nie znaczy że najszybciej) to W-wa > Płońsk > Sierpc >
    Rypin > Brodnica > Grudziądz > Kościerzyna > Bytów > do DK6 > Sławno >
    w Karwicach skręt na DK37 do Darłowa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2011-06-09 18:26:59
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-06-09 17:05, jerzu pisze:

> [...]
    > najlepiej (co nie znaczy że najszybciej) to W-wa> Płońsk> Sierpc>
    > Rypin> Brodnica> Grudziądz> Kościerzyna> Bytów> do DK6> Sławno>

    W Bytowie w środku miasta dłubią jakąś drogę - jadąc w zeszły piątek do
    Ustki podobną trasą postałem tam dosyć sporo.
    Wracając jak stanąłem w korku to podrapałem się w głowę - zawróciłem,
    skręciłem w 1 w prawo, przejechałem kawałek, skręciłem w prawo i jakimiś
    osiedlowymi wyjechałem za Bytów - jak nic 20minut do przodu, jak
    wykręciłem i skręciłem w bok to Krzysiu Hołowczyc ładnie przeprowadził.

    Pozdrawiam !

    PS: Sieprc - Rypin - Brodnica całkiem ładna droga, im bliżej morza to
    gorzej, ale da się jechać :)