  • 1. Data: 2011-06-09 15:37:07
    Temat: FR straży miejskiej - jakie działania, kiedy mandat
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Mojemu autku ponoć cyknięto fotę- dzwonił dziś do mnie ktoś ze straży
    miejskiej- bo nie odbieram poleconych (przeprowadziłem się ale auto nadal
    jest zarjestrowane w starej lokalizacji).
    Rozumiem że nie mogą wystawić mandatu dopóki nie przesłuchają mnie pod kątem
    tego kto prowadził auto (na 99% to nie ja bo nie kojarzę takiego zdarzenia,
    ale nie specjalnie mi podrodze jechać do nich, szczególnie jak nie doręczyli
    mi wezwania)?
    Co robić? Czekać aż doręczą, zgłosić się i podać listę osób które mogły
    kierować czy może już teraz pojechać i to zrobić?

    Lukasz

  • 2. Data: 2011-06-09 15:38:18
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:isqiag$fla$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > miejskiej- bo nie odbieram poleconych (przeprowadziłem się ale auto nadal
    > jest zarjestrowane w starej lokalizacji).

    dodam że mój numer jest ogólnodostępny na stronie internetowej dlatego łatwo
    go znalazł, tak bym się pewnie o tym nie dowiedział

    Lukasz

  • 3. Data: 2011-06-09 15:41:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:isqicj$fql$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    > wiadomości news:isqiag$fla$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > dodam że mój numer jest ogólnodostępny na stronie internetowej dlatego
    > łatwo go znalazł,

    Chciało mu się szukać kontaktu w necie jak mu polecone wracały?
    Tym większa zachęta do nieujawniania swoich namiarów osobistych
    gdziekolwiek.

  • 4. Data: 2011-06-09 16:04:57
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-09 15:37:07 +0200, "Lukasz"
    <l...@b...net.pl> said:

    > Witam,
    > Mojemu autku ponoć cyknięto fotę- dzwonił dziś do mnie ktoś ze straży
    > miejskiej- bo nie odbieram poleconych

    Brak kontaktu to czasem dobra metoda na unikanie odpowiedzialności za
    swoje czyny.

    > Co robić?

    - zeznać prawdę
    - kłamać
    - nie reagować na... brak wezwania?

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2011-06-09 19:29:07
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-06-09 15:41, Cavallino pisze:
    > zachęta do nieujawniania swoich namiarów osobistych gdziekolwiek.

    W postępowaniu administracyjnym, nieodebrany list traktowany jest jako
    doręczony.
    Głupia rada.

    Jeśli się SM chciało szukać to akurat dobrze.
    Bez problemu poborca skarbowy zająłby pensję lub konto.
    P.

  • 6. Data: 2011-06-09 20:14:51
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 9 Cze, 19:29, Pan Piskorz <p...@b...pl> wrote:

    > Jeśli się SM chciało szukać to akurat dobrze.
    > Bez problemu poborca skarbowy zająłby pensję lub konto.
    > P.

    nie tak szybko... mandat trzeba podpisac, a szukaja osobiscie, bo jak
    minie termin (30 dni ?) to juz mandatu wystawic nie mozna - tylko sad,
    a wtedy gmina nie dostanie z tego ani zlotowki, czyli ich ciezka
    praca ;) pojdzie na marne ...

    WS

  • 7. Data: 2011-06-09 23:27:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > W postępowaniu administracyjnym,

    Chodziło o neta.
    Postępowanie administracyjne jeszcze go nie obejmuje.

  • 8. Data: 2011-06-10 21:36:35
    Od: Rafal <r...@n...spamowac>

    W dniu 2011-06-09 15:37, Lukasz pisze:
> [...]
    > Co robić? Czekać aż doręczą, zgłosić się i podać listę osób które mogły
    > kierować czy może już teraz pojechać i to zrobić?

    wezwanie nieodebrane = doręczone -tak jest w sprawach administracyjnych-
    jak tu już ktoś to zaznaczył. ALe to też niemożność przznania się do
    winy i pdpisania mandatu, więc dwie możlwości:

    1 - sprawia trafia do sądu
    2. sprawa trafiado..kosza - bo ew1 mandat z sądu zasili budżet państwa
    nie gminy więc strażź miejska może stracić motywację do kierowania
    sprawy do sądu

  • 9. Data: 2011-06-14 00:47:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 9 Jun 2011 15:37:07 +0200, Lukasz napisał(a):

    > Co robić? Czekać aż doręczą, zgłosić się i podać listę osób które mogły
    > kierować czy może już teraz pojechać i to zrobić?

    Czekać aż doręczą, wtedy dobrze sprawdzić czego żądają. Jesli żądają
    wskazania kto kierował pojazdem, to uprzejmie odpisać, że nei wiesz.

    --