eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHybrydy plug-inRe: Hybrydy plug-in
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcolog
    ne.de!peer04.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highw
    inds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.n
    eostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
    l
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Hybrydy plug-in
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <rvod1o$v8k$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rvqurd$hev$1$horizn@news.chmurka.net>
    Date: Fri, 12 Feb 2021 08:40:15 +0100
    Message-ID: <k...@m...org>
    Lines: 38
    NNTP-Posting-Host: 83.6.195.48
    X-Trace: 1613115614 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 31286 83.6.195.48:56252
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2812
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2691219
    [ ukryj nagłówki ]

    Mon, 8 Feb 2021 09:04:48 +0000, K

    > Jak dobierzesz jescze lepiej kryteria to w ogole nic nie pali bo stoi
    > pod domem. Dlatego te testy, ktore maja udowodnic rzekoma wyzszosc
    > hybryd nad konwencjonalnymi sa z zalozenia z dupy pod kazdym wzgledem.

    Jechałem spalinowym Outlanderem (rocznik 2018) do Włoch, następnego roku
    jechałem Outlanderem PHEV (rocznik 2015), obydwa wyposażone w IDENTYCZNY
    silnik, tj. wolnossaka 2.0. Podróż W TO SAMO MIEJSCE i w IDENTYCZNYCH
    WARUNKACH podróżnych, tj. box na dachu (dokładnie ten sam), 4 osoby, bagaże
    takie same, bo i ten sam zestaw osób, prędkość podróżna do 120/h (bo hałas,
    szczególnie box hałasował i zaczynał gwizdać powyżej). Jedyna różnica, że
    jak jechaliśmy PHEVem, to była dramatyczna pogoda, więcej śniegu (to wtedy
    na Brennerpass zwaliła się lawina).

    W sumie 2800km przejechane, spalinowy wykotłował 12 litrów, PHEV 10.

    W mieście jest podobnie, spaliniak pali 10-12 w zależności od tego ile w
    korkach stoi, PHEV 6-8 w trybie hybrydowym (tj. bez uwzględnienia
    naładowanej baterii).

    > Pojedz ze Strykowa A1 to Gdanska z max. dopuszczalna predkoscia zapieta
    > na tempomacie i daj znac co wyjdzie. Najlepiej polacz to ze sprawdzeniem
    > emisji spalin na calej trasie.

    Oczywiście, bo wszyscy od wyjazdu z garażu zapinają się na 180/h i tak
    ciągną aż do celu -- dlatgo J.F. ma zawsze średnią 140. Domagasz się
    rzetelności a sam pieprzysz nierealne farmazony. Przecież oczywiste jest że
    PHEVa, podoobnie jak EV, nie kupuje się żeby zapierdalać cyklicznie po
    autostradzie. To jest nadal pojazd miejski (do jazdy na prądzie) z
    możliwością dłuższego wypadu od święta. Jak u mnie. No ale oczywiście żeby
    udowodnić teorię stawiacie standardowo jakieś oderwane od rzeczywistości
    warunki, typu dziwy że ktoś kupił ciężarówkę do dojazdu do pracy i się
    dziwicie że spala 40l na setkę.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: