eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHybrydy plug-inRe: Hybrydy plug-in
  • Data: 2021-02-12 08:52:06
    Temat: Re: Hybrydy plug-in
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Thu, 11 Feb 2021 15:47:08 +0100, J.F.

    > Jak sie wyjezdza z cieplego garazu, to moze nie trzeba.
    > I ciekawe na ile komputer madry ... nie uruchomi silnika spalinowego,
    > czy uruchomi, bo zimno, czy sprawdzi temperatury ...

    Zależy od marki, modelu. W moim MOPie (rocznik 2015) uruchamia silnik
    zazwyczaj jak jest poniżej 10sC na zewnątrz. Ale jak już nagrzeję kabinę
    (co czynię w zasadzie bez wyjątku) na postoju powyżej 15, to nie uruchomi.
    Przy 5 na zewnątrz też trzeba zagrzać powyżej 15. Za to przy 0sC trzeba
    mieć w kabinie bliżej 20 aby się nie uruchomił. Można natoamiast dokupić
    box który oszukuje czujnik temperatury w kabinie i te wartości są zaniżone
    aby nie załączać niepotrzebnie spaliniaka, szybciej jest on także wyłączany
    jeśli już się uruchomi. Generalnie im zimniej, mam wrażenie, to silnik
    uruchamia się po to by się samemu rozgrzać i przygotować do ew. spałowania,
    tj. w razie zapotrzebowania na moc aby nie pracował na sucho.

    MOP polifcie (rocznik 2017) ma już przycisk EV i się spaliniak nie załączy
    póki w baterii jest prąd. Ale też w polifcie poprawili trochę system EV i w
    tym trybie mocniej rwie do przodu więc nie potrzeba mu spaliniaka nawet jak
    się chce bardzo mocno przyśpieszyć.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: