-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c136-105.icpne
t.pl!not-for-mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Hybryda zonk
Date: Fri, 4 Oct 2019 21:04:34 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <qn853v$o8n$1$Cav@news.chmurka.net>
References: <5d9371a8$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
<qn1koo$d1s$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<5d95139a$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<qn4kmf$tn6$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<5d961267$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
<qn542v$69p$1$Cav@news.chmurka.net>
<ik7zo0x6inoz$.1qtao24cv5r4q.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: c136-105.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 4 Oct 2019 19:04:32 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="c136-105.icpnet.pl:85.221.136.105";
logging-data="24855";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.0
X-Antivirus-Status: Clean
X-Antivirus: Avast (VPS 191004-4, 04.10.2019), Outbound message
In-Reply-To: <ik7zo0x6inoz$.1qtao24cv5r4q.dlg@40tude.net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663334
[ ukryj nagłówki ]W dniu 04-10-2019 o 08:40, J.F. pisze:
>>> Trzeba przyznac, ze w calosci funkcjonalnosc CVT posiada.
>>> A ze nazwali inaczej ... moze nie chcieli byc oskarzani ze CVT tam nie
>>> ma, co widzimy w niniejszym watku, a moze nie chcieli, zeby klienci
>>> pomysleli zaraz o wadach "typowej" CVT ...
>>
>> Ale toto właśnie ma wszystkie wady typowej cvt.
>> Może nawet jeszcze w większym stopniu, niż typowa cvt (bo takie już
>> miewają wirtualne biegi, co trochę poprawia sytuację). ;-)
>
> A jakiez to sa wady "typowej CVT" ?
Wycie, efekt "silnika na gumce", gorsza dynamika auta, wyższe spalanie w
imię niczego, bo zysk z takiej skrzyni żaden.
Dopłaty też takie same jak za zwykłą.
> Zaleta toyoty jest, ze samochod moze jechac wolno, a silnik pracowac
> szybko ..
To jest akurat wada.
Lepiej jest dokładnie odwrotnie.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.10.19 21:05 Myjk
- 04.10.19 21:10 Myjk
- 04.10.19 22:41 Shrek
- 05.10.19 23:56 RoMan Mandziejewicz
- 06.10.19 00:11 J.F.
- 06.10.19 00:59 RoMan Mandziejewicz
- 06.10.19 01:10 J.F.
- 06.10.19 11:30 RoMan Mandziejewicz
- 06.10.19 12:15 J.F.
- 06.10.19 15:40 RoMan Mandziejewicz
- 07.10.19 14:08 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
Najnowsze wątki
- 2025-01-23 5G Apokalipsa - nie tylko dla tutejszych przeżuwaczy podpiczników
- 2025-01-23 wodor
- 2025-01-23 Zawór grzybkowy - jaki producent
- 2025-01-23 Warszawa => Expert IT Recruiter 360 <=
- 2025-01-23 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-01-23 Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne