  • Data: 2014-06-14 09:15:16
    Temat: Re: Hub usb w monitorze - czy przydatny?
    Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zamiast huba usb to bardzo by się w monitorze przydał mały 4-portowy switch ethernet
    i nie wiem, czy którykolwiek producent
    monitorów na to wpadł (jakby co zastrzegam ten patent ;-)
    A ponieważ chodzi własnie o Della 2007FP to zamyślam wykorzystać inne gniazdo tego
    monitora: 12 volt (w oryginale przeznaczone do
    zasilania głośników), jako zasilanie kamery monitoringu dającej sygnał po złączu
    video composite.
    Tyle, że trudno w specyfikacjach Della znaleźć dopuszczalne obciążenie tego gniazda
    12V.
    Oceniam, że jest to 1-1,2 ampera (ok. 15 wat mocy maksymalnej dla podwieszanych pod
    monitor głosników).

    -----