  • Data: 2014-03-01 19:08:53
    Temat: Re: Huawei E3131 nie s-2 (od Plusa i Polsatu)
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 01 Mar 2014 18:54:35 +0100, Poldek <n...@g...pl> wrote:

    >W jednym sklepie stacjonarnym miałem w ręku pudełko z modemem E3131s-2
    >niebrandowanym, czyli na pudełku były napisy Huawei, żadnego operatora.
    >I tu już na pudełku było napisane E3131s-2. Ale był droższy niż od Play,
    >więc bez sensu.

    To chyba zależy, ostatnio ojciec kupił taki modem niebrandowany w
    kolorze białym, nie z sieci tylko w skelpie stacjonarnym i był to
    E3131s-2 tradycyjny z niebrandowanym orygianalnym mobile partnerem,
    modem w kolorze białym i też sprawdzałem i nawet na pudełku nigdzie
    nie było że to wersja s-2, a po zdjęciu obudowy było że to s-2.