  • Data: 2014-03-01 18:54:35
    Temat: Re: Huawei E3131 nie s-2 (od Plusa i Polsatu)
    Od: Poldek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dizel wrote:

    > Wszystkie modemy E3131 od wszystkich polskich opów to e3131 s-2
    > tradycyjne bez hilink, chyba że kupisz gdzieś na jakiejś aukcji modem
    > niewiadomo skąd to może to być s1 albo wcale, albo jakiś hilink.
    > Sam mam E3131 z play i nigdzie nie jest napisane że to wersja s2, ani
    > na pudełku ani w systemie, jedyna możliwość sprawdzenia to po kupnie
    > modemu otworzenie jego pokrywy i przed samym wejściem na kartę sim
    > jest wypisany model dokładny, jest dopisane s-2 i numer imei jest.

    Faktycznie, po zdjęciu pokrywy z logo Plusa i CP jest wyraźna nalepka,
    na niej E3131 (bez s-2). Natomiast w okolicy styku karty SIM jest
    wytłoczony mniej wyraźny napis i tam już jest to s-2. Danke Mr.
    W jednym sklepie stacjonarnym miałem w ręku pudełko z modemem E3131s-2
    niebrandowanym, czyli na pudełku były napisy Huawei, żadnego operatora.
    I tu już na pudełku było napisane E3131s-2. Ale był droższy niż od Play,
    więc bez sensu.