    From: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Horoskop do mnie zadzwonił...
    Date: Sat, 10 Sep 2011 23:38:40 +0200

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > I to płatna zwykle dużo drożej niż normalna rozmowa. Taaak, to bardzo
    > interesująca usługa. I bardzo wyrafinowana. Ktoś genialny musiał się
    > srodze napracować, by to wymyślić a potem zrealizować. Jeszcze bardziej

    AFAIR Pay4Me uruchomiono gdy normalna stawka w S+ (także S+->Plus)
    wynosiła własnie 78 gr/min. W SS to się natomiast raczej nie opłacało bo
    SS->Plus było 72 gr/min a SS->SS 24 gr/min.
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=3756
    Abonenci Plusa mogą dzwonić na koszt odbiorcy
    2005-11-17 12:55
    ^^^^^^^^^^

    > interesujące jest to, że podobno ludzie z tego korzystają! Bo jeśli mi
    > zadzwoni telefon i dowiem się, że posiadacz numeru XYZ właśnie chciałby
    > ze mną porozmawiać na mój koszt, to już niczego mi więcej nie potrzeba.
    > Rozłączam się, a potem dzwonię (albo nie) na ten numer. Ale nie po
    > 78 gr/min, tylko według swojej taryfy, na przykład za darmo.

    Jest też wariant roamingowy. Strona płacąca zapłaci tyle, ile by
    zapłaciła, gdyby dzwoniła do kraju roamowania (do eurozony nawet mniej)

    Roaming

    Usługa jest także dostępna w Roamingu, kiedy strona inicjująca jest w
    sieci zagranicznej, a płacąca w sieci macierzystej.

    W przypadku roamingu cena połączenia jest wyższa i uzależniona od
    strefy, w której znajduje się klient.

    Stawka za minutę połączenia w Usłudze dla Strony ponoszącej koszt
    połączenia w przypadku kiedy Strona wywołująca znajduje się w roamingu,
    zależy od odpowiedniej strefy taryfowej w której się znajduje Strona
    wywołująca i wynosi:

    Numer strefy Cena brutto za minutę Sposób naliczania
    0 1,80 zł rozliczanie za rozpoczęte pierwsze 30 sekund, a następnie
    rozliczenie za każdą rozpoczętą sekundę
    1 2,02 zł opłata naliczana jest w wysokości połowy stawki za minutę za
    każde rozpoczęte 30 sekund
    2 4,03 zł rozliczanie za rozpoczęte pierwsze 30 sekund, a następnie
    rozliczenie za każdą rozpoczętą sekundę
    3 6,05 zł rozliczanie za rozpoczęte pierwsze 30 sekund, a następnie
    rozliczenie za każdą rozpoczętą sekundę .

    Poza strefą 0 ceny te, choć wysokie, w przypadku S+ i tak są o ok. 2 PLN
    niższe niż ceny połączeń przychodzących lub wychodzących do Polski
    (http://simplus.pl/v.do?idx=836314). W przypadku postpaida również może
    się opłacać, choć nie chce mi się sprawdzać.

    Przemek