  • Data: 2011-09-11 16:23:58
    Temat: Re: Horoskop do mnie zadzwonił...
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:j4gmgk$95k$1@inews.gazeta.pl...

    > Odrębny, ale za przychodzące się płaci.

    Za wszystkie, czy za te przewidziane w taryfie, ten teges...?

    > Chodziło mi o techniczne rozwiązanie, a nie o legalność.

    Technicznie to wszystko da się zrobić... Niekoniecznie nawet świadomie... z
    dawniejszych czasów pamiętam, jak któryś technik mi opowiadał (chyba
    tak...), że pewna babka reklamowała duże rachunki. Okazało się, że było
    jakieś przebicie do żyły licznikowej i ... licznik impulsował w takt prądu
    dzwonienia, lepiej, w takt jego okresów, więc w ciągu sekundy nabijało 25
    impulsów... naprawili i uznali.
    Rozmyślnie - cóż za problem oprogramować komputer billingowy?

    > Na 9 za minutę na pewno nie bo Plus nawet w wariancie roamingowym bierze
    > co najwyżej 6,05 :-).

    Ano, czyli tym bardziej lewizna...

    > Ale co to ma do rzeczy, że GSM - że OT? Czy w PSTN nie dałoby się
    > skonfigurować systemu bilingowego tak, że po wybraniu tonowym czegoś tam
    > następuje zmiana strony obciążanej kosztem połączenia?

    No, niby można to wpasować i tutaj... ale znów zaraz ktoś będzie chciał
    "Dzwąki do noki"...
    Wolę być ostrożny, może nazbyt...?
    Czy można? Czemu nie, trzeba tylko podstawić automat, który to wykryje, oraz
    zabezpieczyć sytuację, by Babcia Stefa, odbierając telefon od wnuczka, nie
    nacisnęła przypadkowo danego przycisku, czy ich kombinacji. Taka
    przerysowana sytuacja... dzwoni komórka w kieszeni - "cześć, dawno nie
    dzwoniłeś!" - "za to ty właśnie zadzwoniłeś do mnie 5 razy". Sytuacja z
    życia, gdy w kieszeni się nacisnęło tak, że akurat wybralo z listy
    znajomego, z którym jakiś czas nie gadałem...

    Tak samo, aby Babci Stefie nie nacisnęło się przez przypadek, lecz tylko
    wtedy, gdy rzeczywiście dzwoni wnuczek, świadomie i dobrowolnie.

    > Trochę tak, trochę nie. W końcu 19757 jest numerem zgodnym z PNK (choć
    > opłata za dzwonienie do niego nie wiem z czym jest zgodna). A kraj z

    No właśnie, na tej zgodności walą jeleni, minister powinien się wkurwić i
    walnąć ręką w stół, a zaraz potem zarządzić, by po cyfrach numeru jawnie
    dało się zgadnąć, ile zakosztuje połączenie, jak w dzisiejszej wersji
    "zerosiedemset"...

    > kierunkowym 11 nie istnieje więc nie powinno dać się do niego dodzwonić
    > ;-).

    A proszę, jednak się dało :)

    > No i spodziewała się, że coś tam zapłaci.

    Ja dzwoniąc na zerozerojedenaście wiedziałem, ile to kosztuje...

    > Od jakiej kwoty zaczyna się przestępstwo? W przypadku pojedynczego
    > poszkodowanego to pewnie wykroczenie i to o znikomej szkodliwości :-P.

    Znikoma szkodliwość... to raczej od miliona z mnożnikiem, sam Pan Stokosa to
    potwierdzi :P
    Za to ogromnym zagrożeniem jest babina handlująca czosnkiem ze swej działki
    :P

    --
    Proszę, podpisz petycję...
    http://www.petycje.pl/petycja/7778/