  • Data: 2011-09-11 22:05:56
    Temat: Re: Horoskop do mnie zadzwonił...
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Nieważne kiedy uruchomiono, ważnie, że się nie opłaca. Mi o tym
    > znajomy

    Po prostu powinno być updateowane wraz ze spadkiem stawek...

    > dawno temu mówił, że dzieci tak do niego dzwonią, a on za to płaci i

    ...ale skoro są tacy, co i tak płacą, to po co ;-)?

    > drożej. Od razy zapytałem, dlaczego po prostu nie oddzwania.
    > Powiedział, że na to nie wpadł.

    Jeśli chodzi o dzieci, to IMHO jest to naturalny odruch rodzica, żeby
    skontaktować się z dzieckiem jak najszybciej, skoro ono tego chce. Co
    prawda to jest tylko mój domysł, bo moje dziecko jak na razie dzwoni
    tylko z przewodowych stacjonarnych po podyktowaniu numeru cyfra po
    cyfrze a samo jeszcze nigdzie nie gania, tym bardziej z komórką.

    > I chyba właśnie o to operatorowi chodziło -- tak to pogmatwać, by
    > nikt nie wiedział o co chodzi.

    Etam, akurat Pay4Me IMHO nie jest zbyt pogmatwane.

    > [...kilkadziesąt linijek...]

    Nie sprawdzałem dokładnie po prostu dlatego, że Plus ma różne cenniki
    roamingowe w różnych taryfach. Tym niemniej na pierwszy rzut oka na ogół
    powinno być opłacalne (w niektórych przypadkach nawet bardziej niż w S+
    - są kraje, gdzie połączenia wychodzące kosztują nawet >13 PLN/min).

    > ONI chyba właśnie na to liczą. A ja też nie sprawdzę i z góry olewam
    > takie oferty. Choćby na podstawie wiedzy jak to działa
    > bezroamingowo.

    A niesłusznie.

    Przemek