  • Data: 2011-09-10 01:47:04
    Temat: Re: Horoskop do mnie zadzwonił...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Przemysław Kowalik napisał:

    > collect call w Plusie (Pay4Me) jest AFAIK obsługiwany bez udziału
    > interfejsu białkowego i działa to tak, ze trzeba zaakceptować/odrzucić
    > tonowo. http://simplus.pl/v.do?idx=836326
    > Jak to działa?
    >
    > Wpisz w telefonie Krótki Kod:*133*numer_tel# (gdzie numer_tel to numer
    > telefonu osoby z sieci Plus, z którą chcesz rozmawiać na jej koszt).
    >
    > Wciśnij przycisk 'zadzwoń' i czekaj na połączenie.
    >
    > Osoba do której dzwonisz, otrzyma od nas informację, o tym że chcesz
    > rozmawiać na jej koszt. Powiemy jej także o opłacie za minutę połączenia.
> [...]

    I to płatna zwykle dużo drożej niż normalna rozmowa. Taaak, to bardzo
    interesująca usługa. I bardzo wyrafinowana. Ktoś genialny musiał się
    srodze napracować, by to wymyślić a potem zrealizować. Jeszcze bardziej
    interesujące jest to, że podobno ludzie z tego korzystają! Bo jeśli mi
    zadzwoni telefon i dowiem się, że posiadacz numeru XYZ właśnie chciałby
    ze mną porozmawiać na mój koszt, to już niczego mi więcej nie potrzeba.
    Rozłączam się, a potem dzwonię (albo nie) na ten numer. Ale nie po
    78 gr/min, tylko według swojej taryfy, na przykład za darmo.

    --
    Jarek