    From: JAM <j...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Honda pokazuje jak robić silniki :)
    Date: Sat, 30 Jan 2010 15:26:36 -0800 (PST)

    On Jan 30, 4:06 pm, jacek2v <j...@g...com> wrote:
> [...]
    X-a,wid,11876011,w...

    /4333820.html?page=2

    > Wydaje mi się, że w artykule jest tylko waga całych samochodów?
    > BMW bardziej luksusowe i świetnie łyka zakręty:) Podejrzewam, że
    > Corveta wymięka na zakrętach :)
    >
    > Mhh czyżby porównywali BMW na automacie z Corvetą na manualu ? :)
    >
    > Pzdr.

    Dlaczego ci sie tak wydaje ?

    Tu masz czasy mierzone dla roznych samochodow na torach wyscigowych
    calego swiata, w tym w Europie przez europejskich kierowcow.
    Poszukaj Corvette C6. To jest aktualnie produkowany model. C6 to
    najtansza wersja. Sprawdz tez osiagi C6-Z06 - wersja posrednia i ZR1 -
    wersja najdrozsza.

    http://www.fastestlaps.com/

    Zreszta ta strona jest wogole bardzo fajna abstrachujac od Corvette
    dla kazdego fana samochodow.