    From: JAM <j...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Honda pokazuje jak robić silniki :)
    Date: Sat, 30 Jan 2010 14:35:01 -0800 (PST)

    On Jan 30, 2:26 am, "limken" <l...@x...xx> wrote:

    > nie - jedno jest kompaktem, drugie sportową zabawką

    M3 to kompakt przerobiony na zabawke. Zreszta silnik Corvette ma
    bardzo porownywalny samochod do BMW - Cadillac CTS-V.

    > zależy od przyczepności i rodzaju napędu
    > przyczepność od konstrukcji zawieszenia i opon

    Nie zalezy. Oba te samochody nie maja na tyle mocy aby zerwac
    przyczepnosc na wyzszych biegach. Ich przyspieszenie zalezy wylacznie
    od momentu na kolach i jak dobrze silnik wypelnia krzywa momentu w
    funkcji obrotow.

    > no ok - ma lepszą dynamikę - już to napisałeś 15 raz
    > tylko jedno jest sportowym autkiem, a drugie usportowionym kompaktem
    > widzisz zasadniczą różnicę?
    > także konstrukcyjną...

    Widze. Tak jak pisalem, akurat ten artykul byl pod reka.

    > --
    > limken polimken

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/