-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Honda pokazuje jak robi? silniki :)
Date: Sat, 6 Feb 2010 13:47:38 +0000 (UTC)
Organization: Bractwo Bronkowe
Lines: 38
Message-ID: <s...@d...wkurw.org>
References: <0...@n...googlegroups.com>
<v...@4...com>
<0...@n...googlegroups.com>
<hkf0e9$tqu$1@news.onet.pl>
<e...@p...googlegroups.com>
<k...@4...com>
<6...@a...googlegroups.com>
<m...@4...com>
<s...@d...wkurw.org>
<i...@4...com>
NNTP-Posting-Host: net133-138.4web.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1265464058 1802 194.63.133.138 (6 Feb 2010 13:47:38 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Feb 2010 13:47:38 +0000 (UTC)
X-FAQbot-Ignore: yes
X-Mielonka: m...@l...wkurw.org n...@l...wkurw.org
l...@l...wkurw.org
User-Agent: slrn/0.9.8.1 (OpenBSD)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252907
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 06 Feb 2010 14:07:05 +0100, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> On Sat, 6 Feb 2010 12:58:20 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
>>On Sat, 06 Feb 2010 13:55:51 +0100, J.F
>>> Oplacalo sie dokladac turbine dla 9% ?
>>
>> A dla odpowiedniego przebiegu momentu obrotowego?
>
> Mysle ze podobnie - skoro tak niewiele moc wzrosla, to i moment pewnie
> tez.
I dasz sobie rękę uciąć? Proszę bardzo
Saab 9-3 2.0 (96kW/177Nm wg fabryki, w rzeczywistości 86kW/161Nm):
http://www.rri.se/spec/view/png/graph/STR-98031701-k
W-Nm-C.png
Saab 9-3 2.0T (113kW/219Nm wg fabryki, w rzeczywistości:
104kW/200Nm):
http://www.rri.se/spec/view/png/graph/STR-99062101-k
W-Nm-C.png
Różnica mocy około 20%, w pierwszym przypadku 90% momentu w
zakresie ~3300-5500, z czego sensowna nadwyżka pojawia się w
okolicach 4000-4500rpm, w drugim 90% momentu przypada w zakresie
2000-~5500rpm, przy czym między 2500, a 4500 jest grubo.
Albo Espace 2.0T (120kW) vs Clio Sport (145kW):
http://www.rri.se/spec/view/png/graph/STR-03123001-k
W-Nm-C.png
http://www.rri.se/spec/view/png/graph/STR-06100501-k
W-Nm-C.png
200Nm w zakresie 1500-5000rpm vs 175Nm w zakresie 3000-7000rpm.
Pierwszy, do dziadkowozu, jak znalazł.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.02.10 05:41 JAM
- 07.02.10 11:51 J.F.
- 13.02.10 08:00 jacek2v
- 13.02.10 08:17 jacek2v
- 13.02.10 08:02 jacek2v
Najnowsze wątki z tej grupy
- Yanosik
- sprezony amoniak
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
Najnowsze wątki
- 2025-03-27 PKW JUŻ odrzuciła 9/53 kandydatów na prezydenta ale może JESZCZE nie mamy Drugiej Rumuni z TEGO powodu :-)
- 2025-03-27 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-27 Warszawa => Asystent Sprzedaży <=
- 2025-03-27 Warszawa => Customer Service with Spanish + translation <=
- 2025-03-27 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-27 Warszawa => C Programmer <=
- 2025-03-27 Czy prawo mówi o prawie do udziału w przesłuchaniu pełnomocnika czy pełnomocników?
- 2025-03-27 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-27 Gerald B. zeznawał z DWOMA pełnomocnikami z najwyższej półki
- 2025-03-27 Yanosik
- 2025-03-26 Jaka wełna na poddasze?
- 2025-03-26 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-26 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-03-26 Kraków => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-26 Czujnik dławienia termicznego procesora - który?