eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHonda pokazuje jak robić silniki :) › Re: Honda pokazuje jak robi? silniki :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Honda pokazuje jak robi? silniki :)
    Date: Sat, 6 Feb 2010 13:47:38 +0000 (UTC)
    Organization: Bractwo Bronkowe
    Lines: 38
    Message-ID: <s...@d...wkurw.org>
    References: <0...@n...googlegroups.com>
    <v...@4...com>
    <0...@n...googlegroups.com>
    <hkf0e9$tqu$1@news.onet.pl>
    <e...@p...googlegroups.com>
    <k...@4...com>
    <6...@a...googlegroups.com>
    <m...@4...com>
    <s...@d...wkurw.org>
    <i...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: net133-138.4web.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1265464058 1802 194.63.133.138 (6 Feb 2010 13:47:38 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Feb 2010 13:47:38 +0000 (UTC)
    X-FAQbot-Ignore: yes
    X-Mielonka: m...@l...wkurw.org n...@l...wkurw.org
    l...@l...wkurw.org
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (OpenBSD)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252907
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 06 Feb 2010 14:07:05 +0100, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > On Sat, 6 Feb 2010 12:58:20 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    >>On Sat, 06 Feb 2010 13:55:51 +0100, J.F
    >>> Oplacalo sie dokladac turbine dla 9% ?
    >>
    >> A dla odpowiedniego przebiegu momentu obrotowego?
    >
    > Mysle ze podobnie - skoro tak niewiele moc wzrosla, to i moment pewnie
    > tez.

    I dasz sobie rękę uciąć? Proszę bardzo

    Saab 9-3 2.0 (96kW/177Nm wg fabryki, w rzeczywistości 86kW/161Nm):
    http://www.rri.se/spec/view/png/graph/STR-98031701-k
    W-Nm-C.png

    Saab 9-3 2.0T (113kW/219Nm wg fabryki, w rzeczywistości:
    104kW/200Nm):
    http://www.rri.se/spec/view/png/graph/STR-99062101-k
    W-Nm-C.png

    Różnica mocy około 20%, w pierwszym przypadku 90% momentu w
    zakresie ~3300-5500, z czego sensowna nadwyżka pojawia się w
    okolicach 4000-4500rpm, w drugim 90% momentu przypada w zakresie
    2000-~5500rpm, przy czym między 2500, a 4500 jest grubo.

    Albo Espace 2.0T (120kW) vs Clio Sport (145kW):

    http://www.rri.se/spec/view/png/graph/STR-03123001-k
    W-Nm-C.png
    http://www.rri.se/spec/view/png/graph/STR-06100501-k
    W-Nm-C.png

    200Nm w zakresie 1500-5000rpm vs 175Nm w zakresie 3000-7000rpm.
    Pierwszy, do dziadkowozu, jak znalazł.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: