-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Honda - Wyłączająca się klimatyzacja
Date: Fri, 11 Jun 2010 19:10:51 +0200
Organization: ATMAN
Lines: 23
Message-ID: <hutqmi$d86$1@node2.news.atman.pl>
References: <2...@o...pl>
NNTP-Posting-Host: host-89-167-78-235.nplay.net.pl
X-Trace: node2.news.atman.pl 1276276242 13574 89.167.78.235 (11 Jun 2010 17:10:42
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Jun 2010 17:10:42 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2288079
[ ukryj nagłówki ]> Na internecie poczytałem trochę o podobnych objawach, wydaje się że
> padło chłodzenie klimatyzacji (wentylator). Pytanie do Was:
> oczywiście nikt tu mi nic nie wywróży, ale może miał podobny
> objaw .. co ją (honde) boli?
Dwie sprawy
1.W tym modelu i roczniku występuje oddzielna chłodnica klimy i oddzielna
dla silnika.
2.Jeżeli podło się wentylatorowi, to na logikę - nie załącza się, więc nie
obciąża dadatkowo instalacji elektrycznej (jest napędzany elekrycznie).
Chyba, że padło mu się w tak niefortunny sposób,że robi zwarcie i cała
instalacja na tym cierpi. Miałem osobiście padnięty wentylator, a konkretnie
styk w przekaźniku zaśniedział i nie przewodził prawidłowo, co objawiało się
tym, że klima się załączała, ale wentylator już nie. Chłodziło to tak sobie,
ale nie było objawów mulenia silnika. Podnieś maskę, włącz klimatyzacje,
obserwuj wentylator od klimy (powinien się włączyć od razu po włączeniu
klimy). W ten sposób wykluczysz wentylator klimy. Bardziej martwi mnie to
mulenie, które może być spowodowane usterką mechaniczną na układzie pompa
wody, pasek rozrządu, napinacz, pompa wspomagania. Jaki masz przebieg ?
Sprawdź stan i naciąg pasków klinowych (alternator, wspomaganie układu
kierowniczego).
WOJO
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=