  • Data: 2010-06-12 08:35:56
    Temat: Re: Honda - Wyłączająca się klimatyzacja
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > Mechanik spojrzal, pooglądał, podłączył do "jakiejs maszyny do
    > klimatyzacji" i powiedział ze prawdopodobnie winny za wyłączanie jest
    > osuszacz (60zl). Niestety jak na złość w warsztacie auto chodziło na
    > wysokich obrotach i klima działała bezproblemowo. Miała natomiast
    > tylko 310gram (czy tam w jakich tam jednostkach się mierzy nabicie)
    > nabicia, natomiast katalogowo powinno być 650. W poniedziałek wymienie
    > ten osuszacz, nie jest jakoś specjalnie drogi, nabiję klimę i
    > zobaczymy.
    Osuszacz wymaga wymiany ?! Masz "bańki" w okienku rewizyjnym po załączeniu
    klimatyzacji i nie znikają po chwili ?
    Zmień mechanika, co ma osuszacz do wyłączania klimy ?
    Te 310 g to troszkę mało, jednak nie powinno być powodem takiego mulenia.
    Jakoś trochę przez ostatni rok zaniedbałem klimę i przy ostatnim wiosennym
    przeglądzie klimy okazało się, że mam tylko 50g czynnika, a mimo tego klima
    się załączała. Okazało się, że aluminiowe rurki "poprzecierały" się na
    zgięciach i trzeba było je reanimować przez wspawanie fragmentów nowego
    aluminium. Po nabiciu do 650g mam 5,7 C na kratce, wentylator się załącza i
    nic nie muli. Jednak u mnie sprężarka klimatyzacji (napędzana z paska
    klinowego) jest sprawna.
    Obstawiam, że u Ciebie coś się dzieje właśnie ze sprężarką. Podjedź do
    warsztatu, który specjalizuje się tylko w klimatyzacji, niech rzucą na to
    okiem, nawet wymontowując sprężarkę.
    WOJO