  • 11. Data: 2012-04-20 12:27:05
    Temat: Re: Holowanie na awaryjnych
    Od: " " <a...@g...pl>

    Witam serdecznie.

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Dyskusje juz mielismy, to tym razem powtorze pytanie - jakie macie
    > trojkaty, ze je potraficie zamontowac gdzies na/w pojezdzie ?
    ..
    Ostatnio postawiłem po prostu na tylnej półce za szybą bo nie miałem innej
    możliwości.
    W swoim autku wożę przyssawki i kawałek drutu.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://nemetiisto.pl
    http://tunery.tv

  • 12. Data: 2012-04-20 12:29:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" napisał w
    W dniu 2012-04-20 11:40, J.F pisze:

    >Zawsze można włożyć do pokrowca z trójkątem ...

    Mozna, ale prosze sie przyznac - kto wozi ? :-)

    Drut przydatna rzecz, sam bym chetnie wozil, ale mam tylko miedziany,
    a o kawalek stalowego ocynkowanego trzeba by sie dopiero starac :-)

    J.

  • 13. Data: 2012-04-20 12:44:49
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    > Ja. I cały rok wożę łańcuchy, które przez te 13 lat założylem raz -
    > dla treningu jedynie.

    Znajomy cały czas też wozi łańcuchy - kilka dni temu mu pomogły ...
    Lanos i przyczepa z łódką - po zwodowaniu (łódki oczywiście) Lanos nie
    miał możliwości wyjechania - piasek+trawa...
    Zanim zakopał się na amen - spokolnie założył łańcuchy i sobie
    spacerkiem wyjechał.
    Ale kto i po co wozi łańcuchy w lecie?
    ;)

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 14. Data: 2012-04-20 15:17:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    >Ostatnio postawiłem po prostu na tylnej półce za szybą bo nie miałem
    >innej
    >możliwości.

    Ty sie ciesz ze sie dalo - smiem twierdzic ze zazwyczaj trojkat bedzie
    za wysoki.

    J.

  • 15. Data: 2012-04-20 15:25:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup

    >Ty sie ciesz ze sie dalo - smiem twierdzic ze zazwyczaj trojkat
    >bedzie za wysoki.

    Autopoprawka : w autach dawniej uwazanych za osobowe. Bo teraz sie
    namnozylo pseudoterenowek, suv, minivan - a wszyskie jakby wyzsze .

    J.

  • 16. Data: 2012-04-20 15:47:29
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    " " <a...@g...pl> writes:

    > Ostatnio postawiłem po prostu na tylnej półce za szybą bo nie miałem innej
    > możliwości.

    Też tak kiedyś postawiłem i po kilometrze spadł na siedzenie i tyle.

    MJ

  • 17. Data: 2012-04-20 22:54:42
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

    > Też tak kiedyś postawiłem i po kilometrze spadł na siedzenie i tyle.

    Czyli zle postawiles. Jakos nigdy nie mialem problemy z zalozeniem trojkata
    w zadnym z holowanych aut.

    --
    Axel

  • 18. Data: 2012-04-20 23:28:42
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Mozna, ale prosze sie przyznac - kto wozi ? :-)

    A proszę bardzo, ja wożę.
    I drucik i linkę w 3 kolorach, śrubokrętów z 6 różnych, kilka
    kombinerek/szczypcy/cążków/cokolwiek, imbusy, torxy, płaskie, komplet z
    grzechotką też. Nawet miernik i suwmiarka się znajdzie :)

    Miłego Jarku.
    Irek.N.1

  • 19. Data: 2012-04-20 23:33:41
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Ta taśma się starzeje - po kilku latach poniewierania w bagażniku może
    > się już do niczego nie nadawać.

    Guglnąć: mythbusters tape boat

    A tak swoją drogą, bez szarej taśmy żaden zakład by nie przetrwal :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 20. Data: 2012-04-25 03:31:42
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-20 12:29, J.F pisze:
    > Mozna, ale prosze sie przyznac - kto wozi ? :-)

    Mimo, że jeżdżę nowymi mam zawsze małą skrzyneczkę z jakimiś wkrętakami,
    kombinerkami i takimi innymi pierdołami. Nie wiem po co, jakoś tak nocą
    w środku lasu jadąc pewniej się czuję. Jak to skrzynkę "uzbroiłem sobie"
    8 lat temu, to tylko raz ja otwierałem, aby żarówkę wyjąć z niej bo
    akurat nocą z jednym okiem jeździć nie lubię. Ale co ważniejsze i drut
    się znajdzie, nawet kilka.