  • Data: 2020-08-17 17:03:14
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-08-2020 o 09:37, J.F. pisze:

    > A tego juz nie ustalilismy, ze publiczne ladowarki sa drogie ?

    Nie - to Ty ustaliłeś sam ze sobą, wzorując się na cenach ionity, z
    których nikt w tym kraju nie korzysta.
    Ja łąduję się poza sytuacjami awaryjnymi, wyłącznie na darmowych - i nad
    morze tak właśnie pojadę.

    > Poza tym Ty masz 250km, ja licze 450 :-)

    Przeprowadź się. ;-)
    Albo jak pojedziesz przez Poznań, to najwyżej dojdzie Ci jedno dodatkowe
    ładowanie.

    > Obiad to w miare dobry argument. Ale na 250km nie potrzebuje obiadu :-)

    A ja tak - zwłaszcza darmowy (w sensie że na ładowaniu w tym czasie
    zaoszczędzę tyle w porównaniu do benzyny, że mi to obiad dla całej
    rodziny sfinansuje).

    > A obiad co 300 km to tez przesada :-)

    Można w zamian lody, zakupy, albo spacer.
    Akurat auto się naładuje.