  • Data: 2020-08-18 03:53:40
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-08-2020 o 19:03, J.F. pisze:

    > A co masz za auto, ze "darmowe" sa ?

    Bez znaczenia jakie auto, darmowych ładowarek jest jeszcze całkiem sporo.

    > I dlugo tak jeszcze bedą darmowe ?

    Na razie są.
    W przeciwieństwie do darmowych stacji.

    > Ale za to nad cieple morze mam 200km blizej :-)

    W samolocie to jakiś kwadrans różnicy...

    > Badzmy realistami - za ten prad juz zaplaciles, z gory :-)

    No właśnie nie.
    Tylko zmianą myślenia i rezygnacją z połowy mocy.

    > Mozna, ale godzine ?

    > co 300km to tez przesada :-)

    To wszystko tylko raz, bo drugiedługie ładowanie jest zbędne.
    Albo może być kilka krótszych po 0,5 h.