  • Data: 2020-08-17 17:13:27
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-08-2020 o 10:03, J.F. pisze:

    > Nie o to chodzi

    No właśnie o to chodzi.

    >- musisz jakies planowanie robic, aplikacje wlaczac.

    Nie musisz - może zapłacić dużo na pierwszej lepszej ładowarce po drodze.
    Ale lepiej jest zaplanować, zeby minimalizować ew. koszty (często do
    zera) - dokładnie tak samo było z lpg.

    > Moze dla Ciebie.

    No a dla kogo?

    > Jadac 1200km na narty

    Nie mam tego problemu.
    Na wakacje latam samolotem tam gdzie jest ciepłe morze, a nie marnuję
    czasu na pierdoły.
    No plus czasem jadę nad Bałtyk. ;-)