  • Data: 2020-08-17 14:36:30
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jasne.
    > W ogóle kupowanie samochodu się nie opłaca.

    napisałeś "jasne", gdyż? Czy ja takie coś sugeruję? po co wkładasz kij w
    mrowisko?
    chcesz kupić fajne auto, nie pytaj obcych gości na necie co wybrać.
    Potraktuj to jak szukanie żony. nie słuchaj rad, bo i tak kiedyś
    będziesz żałować.
    jak masz pojechać na wczasy, to - jak to ktoś napisał w tym wątku -
    kieruj się kalkulatorem, nie przekonaniami i odczuciami. przejazd
    pociągiem wchodzi w grę i będzie tani, ale do pociągu i od - trzeba
    będzie dojechać. czasem ludzie zabierają ze sobą kupę sprzętu, więc to
    już odpada. różnica w wygodzie pomiędzy własnym autem, a pociągiem -
    kolosalna. natomiast różnica w wygodzie pomiędzy starym autem a nowym,
    lub czas przejazdu (zgodnie z przepisami) jest zauważalna, ale nie
    koniecznie duża. a różńica w cenie nowego i starego auta? kosmos!
    Reasumując. róbcie co chcecie ale nazwijcie to zachcianką, nie
    rozsądnym wyborem.

    ToMasz