    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Holowanie elektryka
    Date: Mon, 17 Aug 2020 14:36:30 +0200
    <5f362e26$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <9944388687$20200814085531@squadack.com>
    <5f3639c8$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh5obd$ok0$3$Cav@news.chmurka.net>
    <5f3698a9$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh67dj$hs$10$Cav@news.chmurka.net>
    <5f36a5df$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh6mrl$a1k$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f36e8df$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh6pt0$bv5$1$Cav@news.chmurka.net> <rhc7h1$4su$1@dont-email.me>
    <rhd1g6$i6u$1$Cav@news.chmurka.net>

    > Jasne.
    > W ogóle kupowanie samochodu się nie opłaca.

    napisałeś "jasne", gdyż? Czy ja takie coś sugeruję? po co wkładasz kij w
    mrowisko?
    chcesz kupić fajne auto, nie pytaj obcych gości na necie co wybrać.
    Potraktuj to jak szukanie żony. nie słuchaj rad, bo i tak kiedyś
    będziesz żałować.
    jak masz pojechać na wczasy, to - jak to ktoś napisał w tym wątku -
    kieruj się kalkulatorem, nie przekonaniami i odczuciami. przejazd
    pociągiem wchodzi w grę i będzie tani, ale do pociągu i od - trzeba
    będzie dojechać. czasem ludzie zabierają ze sobą kupę sprzętu, więc to
    już odpada. różnica w wygodzie pomiędzy własnym autem, a pociągiem -
    kolosalna. natomiast różnica w wygodzie pomiędzy starym autem a nowym,
    lub czas przejazdu (zgodnie z przepisami) jest zauważalna, ale nie
    koniecznie duża. a różńica w cenie nowego i starego auta? kosmos!
    Reasumując. róbcie co chcecie ale nazwijcie to zachcianką, nie
    rozsądnym wyborem.

    ToMasz