  • Data: 2020-08-17 09:08:51
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-08-17 o 07:38 +0300, Cavallino napisał:

    > To pierwsze kup tanie, bo i tak nie będziesz używał, a drugie droższe
    > i problem rozwiązany.

    Ja teraz jeżdżę głównie Loganem 1.0 - bo potrzebuję pięcio-osobowe auto
    do którego się łatwo wsiada (przede wszystkim jeśli chodzi o tył), z
    rozsądnym prześwitem i dużym bagażnikiem. Osiągi są dla mnie zupełnie
    bez znaczenia. Kilka razy w roku zdarza mi się nim jechać do dużego
    miasta lub na lotnisko, tj. trasa 300km, czyli tyle autonomii oczekuję.
    Czy w ofercie EV jest dla mnie jakaś alternatywa? W zbliżonej cenie
    oczywiście, bo nie jestem frajer żeby kupować drogie, kiedy tanie i
    sprawdzone spełnia wszystkie oczekiwania. Przebieg ok. 14 kkm rocznie.

    Mateusz