  • 1. Data: 2010-02-11 23:05:23
    Temat: Holowanie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Instrukcja obslugi
    http://www.youtube.com/watch?v=WoBaFJNv6d8

    Jeden pomysl moze sie przydac

    Ale cholery poszly na latwizne - chcialby zobaczyc jak mocuja trojkat
    w sedanie bez wycieraczki, gadanie o swiatlach awaryjnych nabralo by
    innego charakteru :-)

    J.

  • 2. Data: 2010-02-12 00:03:33
    Temat: Re: Holowanie
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

    > Ale cholery poszly na latwizne - chcialby zobaczyc jak mocuja trojkat
    > w sedanie bez wycieraczki, gadanie o swiatlach awaryjnych nabralo by
    > innego charakteru :-)

    w sedanie zazwyczaj jest szyba i za szyba trojkat tez moze byc...

  • 3. Data: 2010-02-12 00:29:39
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

> [...]
    >
    > Ale cholery poszly na latwizne - chcialby zobaczyc jak mocuja trojkat
    > w sedanie bez wycieraczki, gadanie o swiatlach awaryjnych nabralo by

    W kilku mejscach sie mijaja z prawda
    Kodeks Drogowy Art 31 1/5 "zamiast trójkata pojazd holowany moze wysylac
    zólte sygnaly blyskowe" (czyzby jednak byly to swiatla awaryjne?)

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org

  • 4. Data: 2010-02-12 01:12:25
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-02-12 00:29, ksoniek pisze:

    > W kilku mejscach sie mijaja z prawda
    > Kodeks Drogowy Art 31 1/5 "zamiast trójkata pojazd holowany moze wysylac
    > zólte sygnaly blyskowe" (czyzby jednak byly to swiatla awaryjne?)

    Nigdy w życiu, żółte błyskowe to to co wysyłają śmieciarki, a
    nie awaryjki.

    6008

  • 5. Data: 2010-02-12 01:13:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 12 Feb 2010 00:29:39 +0100, osobnik zwany ksoniek
    wystukał:

    nie, to kogut

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2010-02-12 10:33:41
    Od: amos <g...@g...com>

    On 11 Lut, 23:05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Instrukcja obslugihttp://www.youtube.com/watch?v=WoBaFJNv6d8

    A co z holowaniem aut z ASB?

    Nie wolno bo jak twierdzi nie ma chlodzenia, czy raczej problemem jest
    brak odpowiedniego cisnienia w skrzyni?

    --
    amos

  • 7. Data: 2010-02-12 10:51:57
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...

    > A co z holowaniem aut z ASB?
    >
    > Nie wolno bo jak twierdzi nie ma chlodzenia, czy raczej problemem jest
    > brak odpowiedniego cisnienia w skrzyni?

    i jedno i drugie (a czasem jedno wynika z drugiego)

    ps. generalnie jednak holowac automat wolno - ale zgodnie z insrukcja danego
    samochodu (zwykle to jest nie dalej niz 30-50km i nie szybciej niz
    30-50km/h)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 8. Data: 2010-02-12 10:52:47
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Uzytkownik "ksoniek" <k...@i...pl> napisal w wiadomosci

    > W kilku mejscach sie mijaja z prawda
    > Kodeks Drogowy Art 31 1/5 "zamiast trójkata pojazd holowany moze wysylac
    > zólte sygnaly blyskowe" (czyzby jednak byly to swiatla awaryjne?)

    Tez kiedys o tym myslalem i uwazam, ze przepis jest nieprecyzyjny.
    Tak czy inaczej raczej chodzi o tzw "koguta", a nie o awaryjki.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 9. Data: 2010-02-12 11:03:12
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Instrukcja obslugi
    > http://www.youtube.com/watch?v=WoBaFJNv6d8
    >
    > Jeden pomysl moze sie przydac

    znaczy sie - co masz na mysli?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 10. Data: 2010-02-12 12:10:34
    Od: amos <g...@g...com>

    On 12 Lut, 11:03, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    > znaczy sie - co masz na mysli?

    No pewnie trojkat na wycieraczce. Sam bym na to z pewnoscia nie wpadl.
    Moze dlatego, ze nie mam wycieraczki...

    --
    amos