  • Data: 2018-03-02 21:36:21
    Temat: Re: Holek bez PJ
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 2 Mar 2018 18:26:01 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

> [...]
    a.pl...

    > Tak, wiem. Ale skoro raz się udało. Tylko za pierwszym razem chodziło
    > tylko o mandat?

    Za pierwszym razem historia była bardziej złożona.
    Hołek jechał grubo 200+, policjanci jak go doganiali, to ich zobaczył i
    gwałtownie zwolnił.
    Policzyłem (dość dokładnie), że w chwili pomiaru jechał 100km/h.

    Sąd go skazał nie na podstawie pomiaru, a na podstawie odległości i czasu
    jaki minął od ruszenia radiowozem, do miejsca zatrzymania z którego
    obliczono prędkość średnią.

    Co pokazuje że sąd podszedł do sprawy dość twórczo - bo pomiar był
    kompletnie do bani.

    > Na co liczy? Że udowodnią, że nie miał za niskie ciśnienie w kole?

    Trudno powiedzieć - policja nierzadko sama publikuje nagrania na których
    jasno widać że policjanci podczas pomiaru jadą o dobre 20km/h szybciej niż
    pojazd który filmują. Do tego zdarzają się wypowiedzi policjantów w mediach
    z których wynika że policjant nie wie jak działa videoradar i sądzi że
    mierzy prędkość pojazdu filmowanego.

    Być może biegły zobaczy nagranie i z niego wyjdzie że przekroczył o mniej
    niż 50.

    I swoją drogą - ciekawe co się wtedy dzieje?