eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHejt na elektrykiRe: Hejt na elektryki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c139-96.icpnet
    .pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hejt na elektryki
    Date: Thu, 19 May 2022 09:48:26 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <t64soa$o99$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <t60nd8$nm0$1$Cav@news.chmurka.net>
    <t60u4h$roj$1$horizn@news.chmurka.net>
    <4929348279$20220518124953@squadack.com>
    <t62jla$1h6$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6285f2b7$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: c139-96.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 19 May 2022 07:48:26 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c139-96.icpnet.pl:85.221.139.96"; logging-data="24873";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.9.0
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: Avast (VPS 220518-4, 18.5.2022), Outbound message
    In-Reply-To: <6285f2b7$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2703842
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 19-05-2022 o 09:33, T. pisze:

    >> Tak gdzieś połowa jego zasięgu to optymalny czas na przerwę dla
    >> kierowcy, a więc też dobry moment na szybkie podładowanie.
    >>
    >> Na trasie Poznań-Zakopane oznacza to dodatkową może z godzinę, jeśli
    >> chcesz przejechać tą trasę ZA DARMO (bo ładowarki wolniejsze i rzadko
    >> rozmieszczone), albo NIC jeśli chcesz korzystać z JUŻ TERAZ
    >> istniejących, szybkich ładowarek.
    >>
    >> Trenowane w majówkę.
    >
    > Jeśli elektryków będzie powiedzmy 30% w ruchu, to ładowanie z pewnością
    > nie będzie za darmo.

    Dokładnie.
    Dlatego piszę, że obecnie jest lepiej niż będzie kiedyś.

    >No i będzie loteria - wolna ładowarka czy nie...

    Będzie popyt, będą ładowarki w potrzebnej ilości.


    >A
    > do zwiększenia liczby ładowarek potrzebna jest infrastruktura
    > energetyczna.

    No i?
    Czy ktoś powiedział, że energetyka może sobie iść spać i obudzić się
    dopiero za 20 lat?
    Nie - ich psim obowiązkiem jest być przygotowanym na taką rzeczywistość.
    I w to trzeba pchać kasę.

    > Ładując ze zwykłego gniazdka musisz czekać powiedzmy 4 czy
    > 5 godzin na podładowanie wystarczające na przejechanie 100 km.

    Więcej.
    Tylko co w związku z tym?
    Zwykłe gniazdko służy do odzyskania zasięgu straconego na przejazdy
    miejskie, przez noc
    Do tego celu wystarczy.

    Jak ktoś chce jeździć dalej i to często, to musi sobie zapewnić
    conajmniej siłę.
    Albo bulić za drogie ładowarki publiczne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: