  • 21. Data: 2011-02-05 20:43:51
    Temat: Re: Halogeny Deszcz Mozna?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Marek Dyjor

    > ale poprawiają widoczność bliskosiężną i pozwalaj anp uniknąć wjechania
    > w wielką dziurę niewidoczną w światłach dalekosiężnych :)

    Chyba jak się jedzie 20 km/h i dodatkowo niedowidzi. Ja zawsze patrzę
    dalej niż sięgają światła mijania (pomijając jazdę w absolutnych
    ciemnościach). Jeśli oświetlenie jest w miarę dobre, to w ogóle patrzę
    kilkaset metrów w przód a resztę obserwuję kątem oka. Wy robicie jakoś
    inaczej?

  • 22. Data: 2011-02-05 20:47:31
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    > A przepisów nei łaska przeczytać?
    > Przednich przeciwmgłowuch,niestety, można zgodnie z przepisami w czasie
    > dseszczu. Zresztą IMO jeśli są dobrze ustawione, to nei przeszkadzają.
    > Natomiast kurwica mnie bierze na tych debili, którzy oślepiają tylnymi
    > przeciwmgłowymi...

    Szczególnie jak "mgła" jest z widocznością ponad 500m...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 23. Data: 2011-02-05 20:49:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Marek Dyjor

    > też tak myślę...

    Nie oślepiają w obszarze oświetlanym przez światła mijania, ale
    utrudniają dostrzeżenie obiektów w obszarze nieoświetlonym (kilkaset
    metrów przed autem). Oczywiście nie wszystkie, ale niektórzy wkładają tam
    zbyt mocne żarówki albo nawet chińskie xenony.

  • 24. Data: 2011-02-05 20:50:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Płaszczyca

    > Natomiast kurwica mnie bierze na tych debili, którzy oślepiają tylnymi
    > przeciwmgłowymi...

    Mnie to oczywiście denerwuje, ale mimo najszczerszych chęci nie jestem
    sobie wstanie wyobrazić oślepienia przez tylne światła przeciwmgłowe...

    Jak ktoś przed Tobą hamuje to też Cię oślepia?

  • 25. Data: 2011-02-05 20:56:41
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > ale poprawiają widoczność bliskosiężną i pozwalaj anp uniknąć wjechania w
    > wielką dziurę niewidoczną w światłach dalekosiężnych :)

    Biorąc pod uwagę ich "niebotyczny" zasięg,
    prędkość pozwalająca ominąć wykrytą w ich świetle dziurę
    będzie równie "niebotyczna" ;-)

    > i wciąż nie rozumiem tych pisków o tym ze jakoby to halogeny oślepiają...
    > oślepiają te zejefajne lampy xenonowe oraz szroty ze źle ustawionymi
    > światłami.
    I szroty ze źle ustawionymi przeciwmgielnymi,
    a zwłaszcza szroty ze źle ustawionymi przeciwmgielnymi
    z xenonami w środku (nowa moda).

    Pzdr

    JKK

  • 26. Data: 2011-02-05 21:25:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 05 Feb 2011 20:47:31 +0100, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):

    > Szczególnie jak "mgła" jest z widocznością ponad 500m...

    Albo nie ma kompletnie mgły. Bo się skończyła 10km wczesniej.

    --
    ___________ (R)

  • 27. Data: 2011-02-05 21:25:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 05 Feb 2011 19:50:26 GMT, to napisał(a):

    > Mnie to oczywiście denerwuje, ale mimo najszczerszych chęci nie jestem
    > sobie wstanie wyobrazić oślepienia przez tylne światła przeciwmgłowe...
    >
    > Jak ktoś przed Tobą hamuje to też Cię oślepia?

    Spróbuj zobaczyć co jest PRZED takim delikwentem, kiedy jedziesz
    bezpośrednio za nim.

    --
    ___________ (R)

  • 28. Data: 2011-02-05 21:59:58
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    > Spróbuj zobaczyć co jest PRZED takim delikwentem, kiedy jedziesz
    > bezpośrednio za nim.
    A do tego jezdnia jest mokra lub pada deszcz :-)

    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 29. Data: 2011-02-05 22:13:54
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-02-05 20:43, to pisze:
> [...]
    > ciemnościach). Jeśli oświetlenie jest w miarę dobre, to w ogóle patrzę
    > kilkaset metrów w przód a resztę obserwuję kątem oka. Wy robicie jakoś

    Jesteś bogiem!

  • 30. Data: 2011-02-05 22:15:32
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    > Spróbuj zobaczyć co jest PRZED takim delikwentem, kiedy jedziesz
    > bezpośrednio za nim.

    I jeszcze zdecydowanie trudniej zauważyć czy jeszcze jedzie, czy już hamuje

    --
    Wojciech Smagowicz