  • 1. Data: 2011-02-04 19:31:12
    Temat: wypowiedzenie ubezpieczenia po kupnia auta
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    Witam
    Kupilem auto.Ubezpieczylem i wyslalem wypowiedzenie umowy bylej firmie
    ubezpieczeniowej (Liberty Direct). Wyslalem za potwierdzeniem odbioru.
    Zadzwonili do mnie i poinformowalem ze wyslalem wypowiedzenie i
    zapytalem czy dostane potwierdzenie.Powiedziano mi ze nie. Czy to
    normalne ze nie wysylaja potwierdzenia?Wydaje mi sie ze powinienem miec
    cos takiego.

  • 2. Data: 2011-02-04 19:33:19
    Temat: Re: wypowiedzenie ubezpieczenia po kupnia auta
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Uzytkownik "mk" <h...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > czy dostane potwierdzenie.Powiedziano mi ze nie. Czy to normalne ze nie
    > wysylaja potwierdzenia?Wydaje mi sie ze powinienem miec cos takiego.

    nienormalnie normalne, niestety.
    Dlatego *zawsze* ide osobiscie do dowolnego agenta i prosze o ksero z
    podpisem potwierdzajacym przyjecie.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Sprzedam P309 1992 1,4 wazne OC+przeglad
    Jezdzacy, w ciaglekj eksploatacji
    Cena 1300zl !!!
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1446313255

  • 3. Data: 2011-02-04 19:34:43
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    Kuba (aka cita) wrote:

    > Uzytkownik "mk" <h...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >

    > nienormalnie normalne, niestety.
    > Dlatego *zawsze* ide osobiscie do dowolnego agenta i prosze o ksero z
    > podpisem potwierdzajacym przyjecie.

    Niestety Liberty tylko w wawie a to daleko od mojego domu

  • 4. Data: 2011-02-04 20:11:03
    Od: qnick <r...@o...pl>

    W dniu 2011-02-04 19:34, mk pisze:

    > Niestety Liberty tylko w wawie a to daleko od mojego domu

    To wyślij listem za potwierdzeniem odbioru (taka żółta kartka dołączona
    do listu) zapytaj na poczcie to Ci powiedza o co chodzi.

  • 5. Data: 2011-02-04 20:16:26
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    qnick wrote:

    > To wyślij listem za potwierdzeniem odbioru (taka żółta kartka dołączona
    > do listu) zapytaj na poczcie to Ci powiedza o co chodzi.

    tak wlasnie zrobilem.mialem tylko nadzieje ze mi przysla jakies
    potwierdzenie ale widac nie stac ich na to

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-02-04 20:54:08
    Od: Kazimierz Uromski <l...@d...kropka.kom>

    On 04.02.2011 20:16, mk wrote:

    > tak wlasnie zrobilem.mialem tylko nadzieje ze mi przysla jakies
    > potwierdzenie ale widac nie stac ich na to

    Dodam, że też wypowiadałem umowę z Liberty - chciałem się do nich udać,
    ale "tylko korespondencyjnie".
    Jako że miałem jeszcze nieco czasu wysłałem mailem (skan), dzień później
    dostałem maila typu "dzięki, coś z tym zrobimy". Na nic więcej liczyć
    niestety nie można...

  • 7. Data: 2011-02-05 21:11:31
    Od: qnick <r...@o...pl>

    W dniu 2011-02-04 20:16, mk pisze:

    > tak wlasnie zrobilem.mialem tylko nadzieje ze mi przysla jakies
    > potwierdzenie ale widac nie stac ich na to
    >
    > pozdrawiam

    Potwierdzeniem będzie tak kartka z poczty na której się podpiszą i
    przybiją stempel jak list do nich dotrze a która potem wróci do Ciebie i
    ja trzymaj razem z wypowiedzeniem umowy u siebie w papierach.