  • 91. Data: 2011-02-10 08:35:48
    Temat: Re: Halogeny Deszcz Mozna?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-09, to <t...@a...xyz> wrote:

    > I co z tego?

    Taka widoczność jest na tyle mała, że warto włączyć przednie
    przeciwmgielne.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 92. Data: 2011-02-10 10:17:20
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnil75am.4cs.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Taka widoczność jest na tyle mała, że warto włączyć przednie
    > przeciwmgielne.

    A jaki zasięg mają przednie przeciwmgielne ?

    Pzdr

    JKK

  • 93. Data: 2011-02-10 22:45:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 08 Feb 2011 10:15:14 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Tak się zastanawiam: w jakich warunkach by się to przydało?

    W takich, kiedy najchętniej z przodu zostawiłbym tylko księżyc świecący
    znad mgły.

    --
    ___________ (R)

  • 94. Data: 2011-02-10 22:46:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 09 Feb 2011 10:50:49 +0100, Mariusz Chwalba napisał(a):

    > A w jakiej sytuacji potrzebujesz tylnich, a przednich nie? Chyba jak generator
    > mgły na pokładzie wieziesz :-)

    MIałem parę razy taką mgłę, że przeciwmgłowe dawały mleko. Lepiej było
    jechać tylko na krótkich z przodu.

    --
    ___________ (R)

  • 95. Data: 2011-02-11 00:27:49
    Od: red <r...@r...com>

    On 2011-02-09 20:13:42 +0100, Seba said:
    > Nie pamiętam teraz, czy jest możliwośc włączenia przednich
    > przeciwmgielnych wraz z włączonymi li tylko światłami postojowymi w tym
    > aucie

    Da się zarówno w Mondeo Mk2, Mk3 jak np. w Cougarze - wszystkie które
    miały fabryczne przeciwmgłowe działają tak samo - najpierw gałka w
    prawo na mijania raz i teraz można:
    - raz pociągnąć do siebie = przednie przeciwmgłowe,
    - drugi raz = przednie i tylne przeciwmgłowe.

    Mijania są niezależne i włączają się, jak gałę da się jeszcze bardziej
    w prawo - wtedy jest już kompletna choinka :) Jeśli ktoś ma inaczej, to
    najprawdopodobniej była zmieniana gała i to nie taką jak trzeba.