  • 11. Data: 2011-02-05 10:45:47
    Temat: Re: Halogeny Deszcz Mozna?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

    > Jeżeli "holegony" to światła przeciwmgłowe przednie, to można. Można ich
    > używać w warunkach zmniejszonej przejrzystości powietrza wywołanej m.in.
    > opadami atmosferycznymi.

    To jest chyba największa głupota istniejąca w PoRD...

  • 12. Data: 2011-02-05 11:35:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 05 Feb 2011 09:41:21 +0100, neoniusz napisał(a):

    > Jak cie oslepiaja przeciwglowe przednie, to idz do okulisty.

    Jak ciebie NIE oślepiają na mokrej jezdni, to sam idź do okulisty i po
    pierwsze umyj wreszcie przednią szybę.
    Przecimgielne nie są kierunkowe tak jak światła mijania i nawet jak są
    prawidłowo ustawione lekko w dół, to odbijają się od mokrego asfaltu i
    wciąż oślepiają.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 13. Data: 2011-02-05 14:47:56
    Od: JaTy z SKMK <J...@a...pl>

    W dniu 2011-02-05 11:35, Waldek Godel pisze:

    > Przecimgielne nie są kierunkowe tak jak światła mijania i nawet jak są

    Jeśli nie "kierunkowe" to i nie przeciwmgłowe - bo one powinny być jak
    najbardziej kierunkowe, winny posiadać "snop światła" równoległy do
    jezdni i oświetlający pobocze, Prawie wszystkie światła montowane w
    miejscu przeznaczonym na nie, nimi nie są (a ilu montuje w tym miejscu
    światła "halogenowe" do jazdy dziennej? Jak sobie popatrzy na światła
    tak zamontowane to się cieszy, że nareszcie ma porządne światła anie to
    co fabryczne, bo fajnie oświetlają jezdnię pod zderzakiem - i to te
    oślepiają tych z przeciwka. Wystarczy sprawdzić jak to wygląda w
    normalnych (nie "tjuningowanych") wyposażonych fabrycznie samochodach.

    JaTy

  • 14. Data: 2011-02-05 15:21:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 05 Feb 2011 14:47:56 +0100, JaTy z SKMK napisał(a):

> [...]
    > jezdni i oświetlający pobocze, Prawie wszystkie światła montowane w
    > miejscu przeznaczonym na nie, nimi nie są (a ilu montuje w tym miejscu

    kierunkowe w sensie asymetryczne - światła mijania świecą W KIERUNKU
    pobocza, światła drogowe i przeciwmgielnie ogólnie do przodu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2011-02-05 15:41:16
    Temat: Odp: Halogeny Deszcz Mozna?
    Od: "f" <f...@c...gh>

    > Jak ciebie NIE oślepiają na mokrej jezdni, to sam idź do okulisty i po
    > pierwsze umyj wreszcie przednią szybę.

    Mnie przeciwmgielne nie oślepiają.
    Oślepiaja mnie za to zwykłe lampy w wysokich autach.
    Uniemozliwiaja mi dojrzenie szaroburego pieszego włazącego mi przed koła

  • 16. Data: 2011-02-05 20:18:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 4 Feb 2011 23:04:33 +0100, Kris napisał(a):

    > sporo wdze gosci co maja holegony wlaczone podczas deszczu
    > przeciez to oslepia innych kierujacych
    > mozna ich uzywaC?

    A przepisów nei łaska przeczytać?
    Przednich przeciwmgłowuch,niestety, można zgodnie z przepisami w czasie
    dseszczu. Zresztą IMO jeśli są dobrze ustawione, to nei przeszkadzają.
    Natomiast kurwica mnie bierze na tych debili, którzy oślepiają tylnymi
    przeciwmgłowymi...

    --
    ___________ (R)

  • 17. Data: 2011-02-05 20:24:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
    > Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > na fizyce trzepales gruche? czy ogladales zaklejone strony PlayBoya ?
    >
    > zadne halogen nie poprawiaja widocznosci dalekosieznej umozliwjacej
    > zachamowanie podjazdu
    > w przypadku zagrozenia to raz

    ale poprawiają widoczność bliskosiężną i pozwalaj anp uniknąć wjechania w
    wielką dziurę niewidoczną w światłach dalekosiężnych :)

    i wciąż nie rozumiem tych pisków o tym ze jakoby to halogeny oślepiają...
    oślepiają te zejefajne lampy xenonowe oraz szroty ze źle ustawionymi
    światłami.

  • 18. Data: 2011-02-05 20:24:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin Tomasz Pyra

    > To jest chyba największa głupota istniejąca w PoRD...

    a czemuż to ?

  • 19. Data: 2011-02-05 20:25:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    neoniusz wrote:

    > Jak cie oslepiaja przeciwglowe przednie, to idz do okulisty.

    też tak myślę...

  • 20. Data: 2011-02-05 20:39:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Marek Dyjor

    > a czemuż to ?

    Bo światła przeciwmgłowe przydają się wyłącznie we mgle. Jeśli komuś
    "przydają" się w innych sytuacjach to ma niesprawne światła mijania,
    problemy ze wzrokiem lub jedno i drugie.