  • 21. Data: 2014-06-10 12:29:00
    Temat: Re: HYBRYDA - po co?
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    umezc zcamułtyw

  • 22. Data: 2014-06-10 12:53:19
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Ale uruchamianie systemu to jakiś zmierzch przeszłości. Dziś albo system działa
    24/7 - serwery
    > albo się go usypia (laptop/desktop).

    Dość często (przynajmniej w moim przypadku) usypianie potrafi generować
    problemy (u mnie: z wydrukiem do drukarki podłączonej po LAN, z
    działaniem klienta Cisco VPN). Z kolei wyłączanie/włączanie Win 8.1
    działa bardzo szybko (pojedyncze sekundy).

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 23. Data: 2014-06-10 12:55:00
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Ale uruchamianie systemu to jakiś zmierzch przeszłości. Dziś albo system działa
    24/7 - serwery
    > albo się go usypia (laptop/desktop).

    Fakt, obecnie korzystam z przycisku "Power" na klawiaturze. Działa ultra
    sprawnie: szybkie usypianie, szybkie wybudzanie.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 24. Data: 2014-06-10 14:05:31
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 10.06.2014 Piotr Rezmer <p...@b...pl> napisał/a:

> [...]
    > działaniem klienta Cisco VPN). Z kolei wyłączanie/włączanie Win 8.1
    > działa bardzo szybko (pojedyncze sekundy).

    Czyli co? Na problem wejść i wyjść :) To nie jest odpowiedź, piszę o sprawnym
    komputerze.

  • 25. Data: 2014-06-10 17:17:34
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Przypomniałeś mi, że miałem taki problem z modemem HSPA na usb.
    Po obudzeniu systemu trzeba było wyjąć i znów włożyć modem w gniazdo usb.
    Brak rozpoznania podłączonych wcześniej urządzeń usb to częste zjawisko (w win xp).

    -----

  • 26. Data: 2014-06-10 17:18:56
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Przykładowo komputer nie pyta o hasło (nie system, a komputer, zresztą to grupa pecet
    ;))

    -----

  • 27. Data: 2014-06-11 12:31:42
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 10.06.2014 666 <j...@g...pl> napisał/a:
    > Przykładowo komputer nie pyta o hasło (nie system, a komputer, zresztą to grupa
    pecet ;))

    Ale to nadal problem implementacji, nie rozwiązania. Sorry, ale ja od blisko 10 lat
    nie wyłączam komputerów, albo chodzą 24 albo je usypiam. Jak coś nie działa w wyniku
    sleepa to znaczy że jest uszkodzone. Jak system sprzęt czy soft ma problemy związane
    z bezpieczeństwem w wyniku sleepa tzn że jest zrypane. Na uszkodzonym sprzęcie nie
    pracuję. Naprawiam lub daję do naprawy.
    Na tym kończę dyskusję - chyba że zaczniesz odpowiadać zgodnie z netykietą.