  • From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Subject: Re: HTC S740 - Czy ktoś używa, warto?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Thu, 3 Sep 2009 15:29:37 +0100

    Dnia Thu, 3 Sep 2009 10:59:00 +0000 (UTC), Jakub Danecki napisał(a):

    > Ja właśnie bawię się S740 jako dodatkowym telefonem i muszę powiedzieć,
    > że wygląda super, ale funkcjonalność typowa dla Windows Mobie Smartphone.
    > Przy podobnej złożoności i nieintuicyjności interfejsu więcej funkcji ma
    > głupia Nokia E75 (i jest mniejsza), ale po uzupełnieniu odpowiednim
    > oprogramowaniem staje się całkiem zgrabnym kawałkiem sprzętu.

    Windows Mobile Standard (bo tak sie to teraz nazywa) jest nieintuicyjny
    tylko dla kogoś kto ma odciśnięte piętno Nokii. Większość rzeczy jest
    bardzo prosto rozwiązana, rozwiązanie Homescreena jest kopiowane od lat
    przez Nokię (i wciąż im się jeszcze nie udało) a wyszukiwanie w książce
    jest najgenialniejszym rozwiązaniem jakie kiedykolwiek zastosowano w
    telefonie (i tu też Nokia w kolejnych przybliżeniach usiłuje to zerżnąć,
    ale wciąż jeszcze im się do końca nie udało)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel