  • Data: 2009-09-04 05:45:38
    Temat: Re: HTC S740 - Czy ktoś używa, warto?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel pisze:

    > Że co???????? Proszę... nie bredź takich bajek, bo jeszcze ktoś uwierzy.
    > Otóż zdradzę ci, że nokia też wymaga Exchange albo Nokia Mail, który został
    > stworzony tylko po to, żeby nazywało się, że coś umieją. Wcześniej nokia
    > używała protokołu Blackberry który wymagał drogiego serwera BES albo BIS
    > ORAZ Exchange albo serwera pocztowego.

    Phi a Android Google Mail :) Zasadniczo by było push to po drugie
    stronie musi byc cos co push obsluguje. Cudy to w erze

    > Oprócz tych kilkunastu które są na rynku?

    > Takie arcydzieło, że najpierw SonyEricsson to olał, a teraz olewa to Nokia

    SYmbian obsluguje dotykowe ekrany WM bedzie za rok buahahhaha, tak wiem
    rysiki to najlepszy pomysl na swiecie. I folia na ekranie a wlasciwie
    dwie jedna dotykowa druga bo sie foliowy ekranik rysuje

    > Po raz kolejny - dowiedz się o czym się z takim przekonaniem wypowiadasz,
    > bo aż żal to czytać

    A ciebie za to smiesznie ....

    > A gruszki są elastyczniejsze od kukurydzy? Dobrze się czujesz? XML w
    > homescreen pozwala sobie zrobić w zasadzie dowolne graficzne wodotryski i
    > podpiąć pod to funkcje z plików DLL, również samodzielnie pisane

    No tak uzytkownik musi sam sobie napisac w Visual C++ wtyczne inaczejs
    ie panie nie da. Zalosne

    > Do WM2003 znajdowało również w środku. Nie mam pod ręką żadnego modelu z
    > WM5 albo WM6, najnowszy mam z WM2003SE i bardzo ładnie znajduje

    Muzeum ... pietro wyzej.